Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz marositech #10 üzenetére
Köszi, igyekeztem alaposan bemutatni a témát!
A cikk elején írtam a jogi szabályozást. Ami már 25km/h felett is rásegít az segédmotornak számít a magyar kresz szerint, jogsi, biztosítás és motoros bukó KÖTELEZŐ hozzá!
Ami az utolsó oldalon bemutatott nagy teljesítményű pedelec bringákat illeti, azok meg hobbi járműnek számítanak, mint pl egy quad, vagy egy világítás nélküli cross motor. Ezért a forgalomba nem vehet részt!
Azok a normál pedelec bringák, amik 25km/h-nál korlátozva vannak, nem veszélyesebbek mint bármilyen másik kerékpár. Épp ezért is minősül hagyományos kerékpárnak.A kerékpáros "kultúra" meg valóban olyan amilyen idehaza, de ebbe azért nem érdemes belemenni, mert az autós vagy motoros sem jobb, sőt még a gyalogos se. Elkezdhetünk egymásra mutogatni, hogy ki a nagyobb bunkó, de ettől még semmi nem fog megváltozni. Mindenkinek magába kéne néznie, és elkezdeni betartania szabályokat.
Én elég sokat motoroztam régebben, sok robogó is volt. A mai napig leszarják a robogók rendszámozását. Simán vehetsz 180-as, meg 250-es nagy robogókat, kismotorként! persze ha balesetet csinálsz gond van. Ezek a gépek meg nem 75-80-al tudnak menni, hanem 150-el is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Robogó, kismotor
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen egeret válasszak?
- Jogász topic
- Futás, futópályák
- Építő/felújító topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...