- Autós kamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
moleculez
veterán
Attól függ honnan nézzük a dolgot: benzines autót a tradicionális autógyártók azért tudnak gyártani. Van benne rutin, technológia a végketekig optimalizálták a gyártást, ellátóláncot, sőt a hajtásláncot is.
Azonban az elektromos autozás más, és a Tesla nem onnan kezdte, hogy oké autot azt tudunk gyártani, hanem a nulláról kezdtek tervezni. Ennek meg van az az előnye, hogy nem kötötte őket a már meglévő anyag/technológia. És ez a hátránya is. Illesztési, összeszerelési, csupa apró hibák, kinek mi. Azt is lehet látni, hogy a piac sok évvel később tud csak érdemi választ adni rá. A nagy autógyártók évekig nem tudták kitalálni mi legyen a kezelőfelülettel, designnal, mert a meglévőt akarták átgyúrni.
Ez kb olyan, mint anno a mobilpiacot ahogy felforgatta az Apple az iPhonenal. Persze tökéletes megoldás nincs, én mindent az igenyeimhez vásárolok, szóval nekem úgy jön ki a matek, hogy egyelőre marad a kis benzines. De bármikor váltanék elektromosra.[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
Shadowbull
addikt
Oké. Ez például egy totális tévedés
"A tesla meg a menet kozbeni odafigyelest is tudja, nem tudok benezni jobbkezest vagy rosszul felmerni hogy nem ferek be a kozeledo auto elott"
Nem tud ilyet. Ha az ampera idegesített akkor az Autopilottol agyfaszt kapnál, mert az állandóan bimbammol.
Az autógyáraknál alap a technológiai innováció, a fejlődés folyamatos.
Az illesztési hézag meg nem azért érdekes mert szép vagy csúnya, hanem a gyártó általános műszaki színvonalát tükrözi. Ha már a látható helyeken ennyire igénytelenek, akkor gondolhatod mi van ott ahol nem látod.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Autós kamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Pulsar Xlite v2 mini + superglide üvegtalpakkal
- HP Elitebook 8460P eladó!
- CSERÉLNÉM kihajtósra Samsung S23 Ultra 12/512 GB (erősebb és nagyobb változat) Samsung Store gari
- 2x8 Gb DDR4 cl16 3200Mhz Patriot viper memória
- Raspberry Pi 4 Model B 2GB - 64bit 1.5GHz Quad-Core 16gb SD kártya TP Link nano router