Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz moleculez #14 üzenetére

    Erdekes, en pont forditva gondolkodom. Aki autogyartasbol jon, annak az a jo, ha minel kevesbe ter el az auto, minel inkabb a mar meglevo vasarlobazisnak tud eladni, aki me'g hisz abban hogy autot a multban megszokottaknak megfeleloen kell csinalni.
    De a Tesla - most eltekintve attol, hogy nem engedhetem meg magamnak - pont abban jobb, ami az autogyarakat nem erdekli (tech innovacio), es azert szokas szidni ami meg engem nem erdekel (illesztesek, "premium erzet"). Nyilvan amig nem nyerek nagyot a lotton, marad az ion...
    Egyebkent en az onvezetesbol boven megelegednek azzal, ha az en hibazasaimat kijavitana (figyelmeztet, mind1). Peldaul szarul parkolok, ezt ma egyre tobb auto tudja mar, persze nem az en arszinvonalomon, de letezik. A tesla meg a menet kozbeni odafigyelest is tudja, nem tudok benezni jobbkezest vagy rosszul felmerni hogy nem ferek be a kozeledo auto elott (nyilvan azt, biztonsag javara tevedek, csak kozben mogottem mar dudalnak hogy miert nem megyek, ha szerintuk mar jo lett volna - nem rendszeres, de azert letezo). Azert az Ampera vezetestamogatoja halalra csipogja magat mar attol, mert a kanyarodo ut mellett ott all egy auto, be se log a savba, de jajj kozeledunk, utkozesveszely... jo, ez 13-as ampera, de na. Nem komplex hanem darabonkenti elemzest ad, lehet 25-fele alrendszert venni (jellemzoen 18 kulonbozo cegtol), az me'g nem fog egysegge osszeallni - nem annak keszult.
    Aztan persze tevedhetek barmiben, de en igy latom. Persze nekem az auto A-bol B-be, es inkabb kicsi legyen, kinezet meg utolso elotti a sorban (de csak mert ott me'g van ami igen, a borules meg hatarozottan nem), csak ha lehet ne suv legyen.

Új hozzászólás Aktív témák