Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #23 üzenetére

    Kernel drivert nem is kell írniuk. Az teljesen eltűnt az új API-k alatt. Ettől függetlenül a shadereket fordítani kell a felhasználói módú driverben, illetve szükséges egy réteg, ami dönt az allokáció lapméretéről. Ha ezek nincsenek, akkor nem fog futni a program hiába van benne szinte minden, ami szükséges a GPU vezérléséhez. Egyszerűen nem férnek hozzá a hardverhez.

    (#14) CPT.Pirk: Már régóta létezik ez a probléma. Az Intel a grafikába ölt pénz és ember nagy részét kutatásra költi, és a meghajtó fejlesztésére negyedannyi erőforrásuk sem marad, mint amennyivel az AMD és az NV dolgozik. Ez addig elfogadható volt, amíg volt a DX5-9, amit ma már úgy sem kell fejleszteni igazán, volt az OpenGL, amit szintén maroknyi játék használ, és volt a DX10/11, amire elég volt ennyi ember és pénz. És most hirtelen jött két új API, amire hirtelen kevés lett a megszokott erőforrás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák