- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Irrelevánsnak éppenséggel nem mondható, mert amíg a DirectX 12 Win10 only, addig a Vulkan nem az. Emellett azért járulékos előny még, hogy a Vulkan API specifikációja kevésbé idomul a GCN-hez, mint a DX12-é. Például egyáltalán nem támogatja a pure bindless modellt, amiből a GCN DX12-es overhead előnye származik. Persze az Intelt ez nem érdekli, hiszen a Skylake IGP-je is pure bindless, de mondjuk a többi architektúrára és gyártóra jobb a Vulkan API.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De van. Erőforrás-hiány. Az Intelnek egyre inkább nehezére esik az, hogy a játékokat megjelenésre futtathatóvá tegyék az IGP-iken. Például a No Man's Sky meg sem mozdul, ahogy az új Deus Ex sem. Nincs elég ember és pénz erre ráállítva, hogy flottul működjön. Így pedig a fejlesztést koordináló menedzsmentnek választania kell, hogy Vulkan API legyen vagy fussanak az új játékok megjelenésre, esetleg legalább pár héttel azután. Ha én lennék ott a vezető, én is a Vulkan API-t helyezném háttérbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #23 üzenetére
Kernel drivert nem is kell írniuk. Az teljesen eltűnt az új API-k alatt. Ettől függetlenül a shadereket fordítani kell a felhasználói módú driverben, illetve szükséges egy réteg, ami dönt az allokáció lapméretéről. Ha ezek nincsenek, akkor nem fog futni a program hiába van benne szinte minden, ami szükséges a GPU vezérléséhez. Egyszerűen nem férnek hozzá a hardverhez.
(#14) CPT.Pirk: Már régóta létezik ez a probléma. Az Intel a grafikába ölt pénz és ember nagy részét kutatásra költi, és a meghajtó fejlesztésére negyedannyi erőforrásuk sem marad, mint amennyivel az AMD és az NV dolgozik. Ez addig elfogadható volt, amíg volt a DX5-9, amit ma már úgy sem kell fejleszteni igazán, volt az OpenGL, amit szintén maroknyi játék használ, és volt a DX10/11, amire elég volt ennyi ember és pénz. És most hirtelen jött két új API, amire hirtelen kevés lett a megszokott erőforrás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tudjuk, hogy a Skylake is conformant, tudjuk azt is, hogy van Vulkan driver. A probléma nem ez, hanem az, hogy nem akarják szállítani a stabil implementációt. Talán még nincs kész, talán stratégiai oka van, talán nem tetszik nekik a Vulkan binding modellje, ezernyi oka lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Projektor topic
- iPhone topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...