Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #77 üzenetére

    Azért elég jelentős problémát jelent a nagy részletességű LOD-ot használni távol. Megbirkózik vele a hardver, de nagyon zabálja a VRAM-ot. Szóval ennek a kezelése nem egyáltalán nem felesleges, mert a VRAM-mal lehetne ám spórolni is. A brute force megvalósítás nem mindig kifizetődő.

    #88 morgyi : A Godfall implementációja az AMD-n azt csinálja, hogy dinamikusan LOD-ot vált a sugár kilövése után. Ezt programozható bejárással meg lehet csinálni nagyon egyszerűen. A gondot az jelenti, hogy szabványos futószalagon belül nem programozható a bejárás. Az NVIDIA-ra már dolgoznak egy megoldáson, ami hasonlóan képes a LOD-dal játszani, igaz nem pont ugyanúgy, ahogy az AMD-n teszik, vannak vele kezelendő kellemetlenségek, de úgy néz ki, hogy ráhackelhető ez a működés a hardverre, és így Ampere-en is spórolnak a VRAM-mal, miközben az effekt minőségében nem éri majd hátrány a GeForce-okat sem. Van realitása annak, hogy ezt megcsinálják. Ez fontos lehet számukra, mert ez az optimalizálás jelentheti a GeForce-okon a különbséget sebességben. Nem mindegy, hogy 100 fps-sel fog menni a 3080, vagy 20-szal.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák