Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snipr

    aktív tag

    válasz w.miki #132020 üzenetére

    :DD Én alapvetően az aftersales@bluedio.com-al váltottam több levelet, ahol ők egyértelműen elismerték a hibát, ki is javították már az új szériákban és azt is megírták, hogy indítottak egy csere/refund programot. Én ezt a levelezést screenshot-otltam be nekik + rákérdeztem mégis hogy a viharba gondolják, hogy egy tök szubjektív dologról (amit ráadásul hallani kell) videót készítek?! :DDD Helyette inkább (lásd gyár levele) kérdezzenek rá, hogy mikor javították ki a problémát és innentől kezdve elegendő azt tudniuk, hogy én előtte, vagy utána vásároltam...

    Szerk.:
    @dugesz77: Win10-en megtaláltam én is ezt a megoldást, Win7-re volna még jó valami trükk (win10-en is egyébként áprilisi driverekkel megy csak jól, a korábbiakkal nem), illetve a gyártó által javasolt "lassan emeljem a hangerőt nulláról" dolgot még nem próbáltam ki...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák