Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    válasz tillatrilla #120877 üzenetére

    Az "okoskarkötő nem működik megfelelően" problémakörre:

    A GB garanciális panaszokra is az első 3-4 körben automata sablon leveleket szoktak küldeni. Amit te kaptál, az is az. Ne hagyd magad. Ha nem működik megfelelően a cucc, akkor írj vissza nekik még aznap. Mindig írj udvarias hangnemben, szép körítéssel. Előbb utóbb el lehet jutni oda, hogy felajánlanak valamit. Ha csak részben működik a cucc, akkor részleges visszatérítést szoktak ajánlani, ha totál ko, akkor cserét.
    Cserénél az az alapszabály, hogy vissza kell küldeni a terméket, viszont kis értékű cuccoknál ettől sok esetben el szoktak tekinteni, ha megírod, hogy mennyibe kerül a visszaküldés.
    Ha nagyon ragaszkodnak a visszaküldéshez, akkor annak költségét (vagy csak egy részét) lehet kérni, hogy állják.

    A Paypal -nak is van egy refund-returns szolgáltatása, ami bizonyos esetekben fedezi a visszaküldés költségeit. Ha PP-lal fizettél, akkor ezzel is élhetsz. Ezt arra találták ki, ha meggondolod magad mert mégse olyan jó a cucc, mint amilyennek gondoltad. Garanciális probléma esetén nem tudom, hogy működik-e.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák