Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Eastman #6 üzenetére

    ...A tervezett elavulás úgy kapcsolódik ide kedves Lauda, hogy költséges hibalehetősegek vannak az indítókulcs és a gumiabroncsok futófelülete közti rendszerbe tervezve. ..

    Nem.
    Ez esetben az oldjuk meg okosban hozzáállás a probléma forrása. Egy kis pénzt takarítva meg, rossz összeszerelés okán keletkezik a kár.

    A környezetvédelmi előírások szigorítása azt segíti, hogy ne fulladjunk meg a nagy városokban.
    Nyilván kiderült az első hozzászólásomból, hogy egy ilyen autó tulajdonosa vagyok én is. Sajnos Euro4 kategória, még szoftver update sem oldja meg a nitrogén oxidok kibocsájtásának problémáját.
    Az autó marad, de vettem egy új benzines városi autót. A gázolajos meg marad hosszabb utakra. Három év múlva jön helyette majd, egy új lakóautó. talán elektromos lesz már.

    A tervezett elavulást meg el kellene felejteni. Nem így működik a gazdaság. Az a gyártó, amelyik nagyon rossz minőségben gyárt, elhajtja a vásárlóit, másokhoz.

    Az autós példánál maradva, a régen sokkal jobb volt teóriát, röhögve lehet cáfolni.
    A ma eladott járműveknek, minimálisan 3 év teljes körű garanciával kell rendelkeznie. Az átlag ma már öt év. Esetleg 150 ezer kilométer megkötéssel. Az átrozsdásodási garancia 12 év a legtöbb autónál. A Mercédeszek esetében ez már 30 év. Az Európában forgalomba hozható személygépjárművekre további korlátozásokat vezetettek be. A motorbontással járó javítást korlátozták. Ha jól emlékszem a jármű 10 éves koráig nem kerülhet nagyjavítás alá.

    A többestömegű lendkerék a kuplungot kíméli. A rossz vezetési stílus mellett, mindegy melyiket kell cserélni.
    A jó vezetési stílus esetén meg kímélhető mind a kettő. Ráadásul nem kell ennyire bonyolult autót vásárolni.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Pete55555

    addikt

    válasz Eastman #6 üzenetére

    Most nem azért, de aki megveszi, tisztában van azzal, hogy részecskeszűrős, kettőstömegűs autót vesz. Alapból problémásabbak a dízelek, mint a benzinesek, cserébe jobb a fogyasztása.

    Az én 307-esemen ilyen gond biztos nem lesz, 1.6 benzin NFU...
    Persze eszik is 8 litert városban, de valamit valamiért...

    ...Szeretem leracsniztatni...

Új hozzászólás Aktív témák