Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• domi007

őstag

válasz Peter Kiss #2 üzenetére

# Windows Mobile Device Center (WMDC) synchronization WMDC does not synchronize with Microsoft Outlook 2010 if you use the 64-bit version of Outlook 2010. In such cases, an error message displays that states that there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging. WMDC synchronizes correctly with the 32-bit version of Outlook 2010. To synchronize a Windows Phone with Outlook 2010 by using Windows Mobile Device Center, uninstall Outlook 2010 64-bit. Then use the original installer that you used to obtain Outlook 2010 64-bit to install Outlook 2010 32-bit. Outlook 2010 32-bit is the default option.

forrás: [link]

Amúgy nem az lenne a lényeg, hogy kell-e nekem 64 bites Office vagy nem, hanem az hogy ez van fent a laptopon, be van állítva minden, most miért kell teljes reinstallt csinálnom, hogy működjön a sync?
    De ha van valamilyen varázsló ami átveszi az Office összes beállítását valamint az Outlookból még a leveleket is, akkor linkeld, és megcsinálom vele a reinstallt.

A Windows Mobile tipikus vállalati dolog, ezért szerintem különlegesen fontos lenne a támogatása...főleg, hogy a Business Windows Phoneról még nincs hír, ezért az üzletembereknek kényszerűen maradniuk kell a WM6.5-nél.

[ Szerkesztve ]

"̶d̶e̶ ̶a̶ ̶t̶u̶d̶o̶m̶á̶n̶y̶ ̶m̶a̶i̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶s̶z̶e̶r̶i̶n̶t̶ ̶a̶z̶ ̶i̶p̶a̶r̶i̶ ̶m̶é̶r̶e̶t̶e̶k̶b̶e̶n̶ ̶i̶s̶ ̶h̶a̶s̶z̶n̶á̶l̶h̶a̶t̶ó̶ ̶S̶H̶A̶1̶ ̶c̶o̶l̶l̶i̶s̶i̶o̶n̶t̶ ̶g̶e̶n̶e̶r̶á̶l̶ó̶ ̶e̶s̶z̶k̶ö̶z̶..." - 2017. február 23. óta már létezik

Új hozzászólás Aktív témák