- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
- E-book olvasók
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen egeret válasszak?
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz Hieronymus #10 üzenetére
Ez kölcsönös eljárás.
Európai autóra külön büntetővám nincs Fordítva igen.
???
Valaki a fejedhez tartott pisztolyt, hogy Opelt vásárolj?
Elegendő megnézni az Opel évenkénti eladáscsökkenését ahhoz, hogy bottal se piszkáld a márkát.
Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt.
Hogy te mit vennél, pont lesz@rjuk, de én főleg. Marhára nem erről volt szó. Arról volt szó, hogyan kezelik az autók bajait az egyes kontinensek. Az EU-ban sehogy, mindegy milyen a márka, amcsiban pedig elég példásan, mindegy milyen a márka. Átment a dolog? Remélem igen. Ez olyan márkafüggetlen, hogy írhatod a márkát amit te szeretsz piszkálni a botoddal és dobom is rá a konstrukciós hibát, amire amcsiban visszahívás van, itthon meg kuss. Gyulladós BMW-k megvannak? Mi most azzal kapcsolatban itthon a hivatalos kommunikáció? Valami olyat olvastam legutóbb, hogy a szememből ömlött a könny. Oszt' ott csak rádég az autó
Másrészt a néma gyereknek az anyja sem érti a szavát.
Az a néma gyerek lesz ez, aki maga a hibás alkatrészt kreálta és jelezte több ízben a GM felé is, hogy javítani kéne, heló, de inkább eltussolták? Ez az lesz? Elég hangos ez a gyerek.
A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek.
Mondom én, sok a vércukor, nem megy ez a fórumozás. Az, hogy széthullik a zárbetét egy elég nagy para, ez visszahívás. Tudod mi a viccesebb? Mikor menet közben törik le a pöcök vége és beakadt kormányzárral mész az úton. Semmiképpen sem hívnék vissza egy ilyen alkatrészt, igazad van. Na akkor itt most fejeztem be, mert elpukkan az agyam.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
8th
addikt
válasz Hieronymus #10 üzenetére
"A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek."
-
Füleske
addikt
válasz Hieronymus #10 üzenetére
A PSA autói jobbak lennének mint a GM Opel ?
-
T J
tag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
"Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt."
Én épp azért tartok tőle, mert már "francia".[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
Volt szerencsém az Opelnál dolgozni gyárban fél évet. A PSA szabványokat veszik át, alakulnak. Rengeteget spórolnak értelmesen odafigyelve a minőségbiztosításra (nem használnak több ezer eurós csavarhúzókat ha nem feltétlen kell), viszont több téren követelik meg a rendszeres szerszám ellenőrzést. Az alkatrészek terén is nagyon sok közös elemet használnak, és azért nem érezni minőségre gyengének. Plusz a Grandland X igen jól fogy. A gyár ráadásul már profitot is termel.