- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Egérpad topik
- Androidos fejegységek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
smkb
őstag
"Az id Tech 5 PC-n nem lett sikertörténet"
... és hol lett az?
-
félisten
Remélem összekapják magukat végre így karmakk bácsi után. Nem kel az id-nek még egy bukó game.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Psych0
őstag
Anno azt allitottak a rage erkezese elott, hogy az lesz az utolso 3d API-ra epulo motor. Es a kovetkezo mar kozvetlen az APU-ra irt raytrace engine lesz. Persze akkor meg nem volt oculus rift, es ezt Carmack irta.
Masreszt ezzel a megatexturazassal meg lehet oldani, hogy dinamikus legyen a kornyezer, mert a rage-ben a vilag meg volt fagyva, es elpusztithatatlan volt.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Dilikutya
félisten
Eddig is tudtuk, hogy miért van akkora gépigénye az Evil Within-nek, nem újdonság, hogy összecsapott a PC-s port.
Csak azt nem értem, miért jobb rohanni úgy az új dolgok után, számolva azzal, hogy nem tudják korrekten megcsinálni, ahelyett, hogy bejáratott, működő API-val, motorral fejlesszenek.
Így most jött egy játék, amivel kevesen fognak teljes pompájukban játszani, aztán meg megy bundliszökevénynek meg 5€-ért pluszegysornak a Steam-re, és senki se fog vele játszani, mire mindenkinek szépen menne.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Azért bukás a Rage sem volt.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Interceptor
addikt
Korábban olvastam valahol, hogy a TES6 is ezzel az id tech 6 motorral jön majd ki, meg nyilván a fallout 4 is ezzel jönne. Bár utóbbi szerintem sosem jelenik meg. Doom 4 gondolom ezt fogja használni.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
tabu3x
tag
"A megatextúrázás tehát nem lesz elfelejtve, de jelentős optimalizáláson esik át, hogy PC-n is jó legyen a működése"
haha. a megatextúrázás konzolon sem működött jól.
-
válasz Interceptor #7 üzenetére
Doom 4 gondolom ezt fogja használni.
Mit gondolsz, miért hívják id Tech 666-nak is?
-
xtremez
aktív tag
Engem is az érdekel, hogy ebben a motorban és az új doomban már lehetséges lesz a rombolás ? Illetve dinamikus világítás, árnyékok ? Valami fizika ? Az asztalba olvadt tárgyak, környezetben lévő dolgok megmozdíthatatlansága elég illuziorombolo volt a rage és új wolf-ban.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sosem engedélyezte a ZeniMax a licencelést. Saját maguknak vásárolták. A motorlicencelés egy döglött piac, egyetlen top kiadó sem fog már zsíros szerződéseket kötni, mert házon belül akarják megoldani. Nem véletlen, hogy a motorlicencelésre szakosodott cégek a végfelhasználók és a függetlenek kiszolgálására álltak ár az új üzleti modellekkel.
A ZeniMax döntése sem egyedi. Az EA sem kínálja licencre a Frostbite 3-at.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Taky
senior tag
Kicsit elmaradtam a témában, de az igaz, hogy a DX11-es kártyák támogatni fogják a DX12-t?
"Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal
-
kpal
veterán
Nekem legalábbis a PC a fontos ...
-
Feketelaszlo
senior tag
Nem értek a dologhoz és lehet nem is teljesen idevág: de a mega/giga/szuper előtagos szavakon és a hárombetűs rövidítéseken kívűl egy ilyen új fejlesztésénél a felhasználó egészsége mennyire fontos? Mert nekem az elmúlt évek idTech motoros játékairól mindig az jut eszembe, hogy FPS nézetben 15-20 perc után már fejfájást okozott hosszabb ideig nézni a mozgást (=uninstall). S tudtommal nem voltam ezzel egyedül.
-
FLATRONW
őstag
Szerintem ezt a megatexturázást el kéne felejteni, mert nagyon ronda. Függetlenül attól, hogy konzolokon hibátlanul fut még semmivel sem szebb, mint PC-n.
-
Findzs
addikt
nekem nem volt bajom a wolfenstein új részével csak mikor még 6800k -s apu-m volt [link] akkor se eget verő, bőven játszható volt a játék
csak jönne már ez a doom 4 (vagy legalább a bemutató videót kiadhatnák már)
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
berVi
senior tag
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Azert annyira nem kell temetni oket, a Rage-bol is eladtak parmillio darabot.
-
s912
aktív tag
2014-es Quakecon-on tartott Doom "Reveal" bemutató - az új Doom esetében a grafika már-már a teaser trailer-es grafika határait súrolta
Forrás:
http://www.doomworld.com/vb/doom-4-general/69416-doom-4-reveal-first-impressions/ -
Findzs
addikt
doom 4 videó utáni első reakció: [link]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Dilikutya
félisten
-
mzso
veterán
"Az OpenGL leképző leginkább a ZeniMax döntésén múlhat. Üzleti szempontból nem éri meg a befektetést, így maximum a Linuxért rajongó felhasználóbázisnak lehetne vele imponálni."
Akkor miért nem Mantle-znek az van linuxra is és majdnem ugyanaz mint a dx12
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Még csak be van jelentve, hogy lesz linuxra. Viszont a konzol pár tucat nagyságrenddel nagyobb piac, mint a linux, így nyilván inkább ahhoz közeli megoldás kell. Szóval az az elsődleges, hogy konzol és Win között legyen könnyű a portolás. A zeniMax döntése igazából azt mutatja majd, hogy akarnak-e egyáltalán foglalkozni a linux-szal.
[ Szerkesztve ]
-
Pöttön
őstag
Van itt video is.
Bár ez lehet hogy csak CGI.A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Pöttön
őstag
Na de azért az idTech 4 se volt kutya a maga idejébe.
És lehet hogy nem a leg korszerübb és legjobb volt, de összességében szerintem sikeresebb lett mint az említett két konkurens mert több játék jött ki idTech 4-el.(#34) s912: Reméljük hogy így van, jöhetne már a grafikus motoroknál is egy új mérföld kő.
Egyébként nem teljesen ide tartozik, de kipróbáltam a Ryse Son of Rome-ot, a laposomon minden low-on van és így is állejtős a grafika max-on meg már szerintem az is CGI szint.
[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
-
FLATRONW
őstag
Szerintem is nagyon jó grafikát nyújtott a maga idejében.
Azonban azzal nem értek egyet, hogy népszerűbb volt. A Cryenginnel szemben igen, de a Source enginnel már nem.Source Engine: 55 db
idtech 4: 8 db
Lehet, hogy még készültek vele játékok, de kizártnak tartom azt, hogy egyáltalán meg is közelíti a Source Engine népszerűségét.
-
FLATRONW
őstag
válasz Döglött Róka #40 üzenetére
Nem igazán számít, mert az IdTech 4-et is kb. 3-4 kiadó licenselte, ezt a számot a Source is feltudja mutatni.
-
#65675776
törölt tag
válasz Döglött Róka #40 üzenetére
Most erre meg mondhatnánk azt, hogy a Tech4 meg még a saját fejlesztőjének sem kellett. Na nem minbtha olyan sok külső fejlesztő használta volna, összesen kettő.
Egyébként a linkelt listában azért akad hiba. A HL: Decay pl még GoldSrc-os.
-
Döglött Róka
veterán
válasz #65675776 #42 üzenetére
Szo sincs rola hogy ezzel a source-ot minositenem. Csupan arrol van szo, hogy ertheto, ha egy nagy kiado tobb cimet ad ki a sajat motorjaval, mint egy kicsi
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
#65675776
törölt tag
válasz Döglött Róka #43 üzenetére
Kiadóként a Valve nem igazán nagy. Maximum ha a Steam-et mint kiadóvállalatot nézzük, és nem boltot. A ZeniMax semmivel sem kisebb. Ha a Valve akkora nagy kiadó lenne, akkor nem kellett volna pl a HL2 kiadásakor a Vivendivel tökölődniük, ahogy korábban a Sierra-val. Bár utóbbi nem igazán nevezhető tökölődésnek. A Steam-mel nem függetlenítették magukat a kiadóktól, csak egy másik terjesztési utat hoztak létre, ami garantálta, hogy a bevétel jó része náluk marad és nem nyúlja le valaki más, mint pl a Vivendi a HL2 esetén. HL2-ből jó ideig szinte csak a Steam-es eladások után volt bevétele a Valve-nek.
A lemezes változatokat a mai napig nem a Valve jegyzi kiadóként. A Portal 2-t pl az EA adta ki így.
Új hozzászólás Aktív témák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- iPhone topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Építő/felújító topik
- Stellar Blade
- Autós topik
- Hálózati / IP kamera
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...