- Milyen egeret válasszak?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- eGPU tapasztalatok
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carasc0
őstag
válasz ecaddsell #26 üzenetére
Általában véve az iskolában első körben alapozni kellene. Pontosan erről van szó!
csiby222: Te már elkanyarodtál a szakmai felkészültségi kérdés fele. 2 okból kérdeztek tőled! A tanár nem volt naprakész és azért, mert tőled bármit kérdezhettek nem járt semmi kötelezettséggel. És mivel nem járt azzal, így bártabbak és érdeklődőbbek voltak. Megint kilyukadtunk ugyanoda!
Azt még mindig nem akarjátok elfogadni, hogy nem taníthatok azt ami a gyerekeket érdekli. Kerettanterv beszabályoz. Ha így tehetnék, nem is panaszkodnék!
Utolsó példával zárok: Ha azt mondanám hogy szeptembertől nem kell dolgozatot soha infó órán, nagyobb lenne az érdeklődés. Ez 300%. De még ha érdeklődő témánál is hozzáteszem hogy gyerekek ezt meg is kell ám tanulni... akkor már puffogás jön. Ennél világosabban nem tudom prezentálni a fő problémát.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!