- Vezetékes FEJhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- eGPU tapasztalatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carasc0
őstag
válasz ecaddsell #26 üzenetére
Általában véve az iskolában első körben alapozni kellene. Pontosan erről van szó!
csiby222: Te már elkanyarodtál a szakmai felkészültségi kérdés fele. 2 okból kérdeztek tőled! A tanár nem volt naprakész és azért, mert tőled bármit kérdezhettek nem járt semmi kötelezettséggel. És mivel nem járt azzal, így bártabbak és érdeklődőbbek voltak. Megint kilyukadtunk ugyanoda!
Azt még mindig nem akarjátok elfogadni, hogy nem taníthatok azt ami a gyerekeket érdekli. Kerettanterv beszabályoz. Ha így tehetnék, nem is panaszkodnék!
Utolsó példával zárok: Ha azt mondanám hogy szeptembertől nem kell dolgozatot soha infó órán, nagyobb lenne az érdeklődés. Ez 300%. De még ha érdeklődő témánál is hozzáteszem hogy gyerekek ezt meg is kell ám tanulni... akkor már puffogás jön. Ennél világosabban nem tudom prezentálni a fő problémát.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!