- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Igen, nagy autó, sajnos 2 kanna is rámegy.
Azért érdekes, ahol tényleg a megbízhatóság a lényeg, pl sivatagos vidék, nem látok semmi mást csak japán autókat, teherautókat.
Az út szélén láttam már F150-et, ami nem szerette a meleget, az Amerika Kenworth meg társai sorban állnak az út szélén, míg a többi vidáman húzza a 100t-át.Ki érti ezt?
-
#90088192
törölt tag
Én mindig a végeredményt nézem, a bontó tele volt Holden (opel) Ford hulladékkal, míg Toyota, vagy Mazda azt úgy kellett vadászni.
Most hogy kiszorultak a Fordító és Holdenek, a német prémium, nem annyira prémium, meg a többi európai Amerikai sláger termék (Reklám: I bought a JEEP) ami tonnaszam kerül be a bontokba.Valami oka csak van... És nem a fanatizmus SZVSZ mert akkor a német prémium meg az opel a gazda dédelgetésebe otthon múlna ki 30 évesen.
De a bontó nem ezt mutatja, a japánok 15-20 éves korukban kerülnek a bontóba, addig a német prémium, nem prémium, és társai 10 éves koruk körül.
Ja mert a csoda autók fenntartási költsége hatalmas, és a megbízhatóság nem társul hozzá, eközben a hulladék japán azért még mindig olcsóbb fenntartani, és megbízhatóbb.
Ennyi, nem kell fanatzimust keresni, vettem egy 1.8 Toyota Corolla csodát, 180E km után én voltam az első aki váltó olajat cserélt benne. Mint a vaj, utánfutót huzok vele, hegyen völgyön, a motoron cserelem az olajat és a szűrőket. Érdekes szar láncos motor amin egysoros lánc van, így 200E után hallom már a láncot.
Mesélj az Ecotech 1.6 dupla vezermu tengelyes családjáról....mennyi időnként kell vezérműszíj cserén törni az agyunkat? Nem hallom 60E?Itt a baj..... tudod a világ boldogabbik felén egy 10 éves autón gazdasági totálkár egy vezérlés+gyertya+váltó olaj csere, egy olyan autón mint egy Opel. $100 /óra csak a munkadíj és az autót el tudod adni $2000 pénzért.
A Toyota érdekes módon 10 évesen is dupláját éri adott kategóriában.Ja és az én 1.8-as Corollám a szar olajevos széria, 5W-30 As olajból olajcserék között nem eszi le a nívó aljaig.
Ez vajon mit jelenthet?
Azt hogy Minden autó gyártó csinál hibás szériát, az nem volt sosem kérdés, a mai világba pedig egyre több lesz.
Tudom Opel sosem köp el, csak az még a Kadett rá volt igaz még az Isuzu motoros dizelre
-
#90088192
törölt tag
Ne írj ilyet, hülye fanatikus vagy, és figyelmen kívül hagyod a tényt, hogy 15 éves Vectra egyszerűen nincs az Úton pl Nyugat Ausztrália területén, nyitott szemmel járok, de még véletlenül sem láttam egyet se, pedig pár 100e négyzet kilométert lefedek.
Ezzel szemben 20 éven felüli Toyota minden bokorban van.
A 20 éves Land Cruiser meg Minden napos dolog a Nissan Patrol társaságában. Nem értem én ezt, se X5 se Tuareg, se Amarok, se Defender vagy Landrover.
Úgy látszik itt nem bambano lakik csak.Ja a szár Mitsubishi Magna 300E kilométerrel, meg Pajero 400E km-rel sem ritka.
Persze amit látok nem bizonyító erejű, de az csak jelent már valamit hogy a bánya társaságok csak Toyota Mazda vonalon mozognak. Sőt az összes szolgáltató akit ismerek, Isuzu, Hino ha teherautó, a többi Toyota.
Nem tudom hova rakni ezt a megfigyelést, gondolom a saját ellensége az összes meg a hírnevének illetve a saját profitjának. A világ egyik legnagyobb arany és vaserc banyairol beszélünk, és azok kiszolgálását végző vállalkozások.
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
Gyere játszunk le!
Mit kapsz azért a pénzért és elvesztegetett időrért amit a 60E ként kicserélt vezérműszíj jelent?
Egy példa csak, de adott kategóriában hasonlítható.Az meg hogy a modern autó gyártás során Toyota jellel veszel Fiatot vagy Oroszlánt, hát ilyen alapon nekem is volt Toyota Lexcen autóm, igaz az enyém az eredeti Holden Commodore VS volt, vagyis megvettem a létező legszarabb Toyotát a világon.
Van minden gyártótól kalap ürülék, csak ezek aránya nem mindegy.
Az hogy pl. A németek szeretnek mindent tulkomplikalni, gondolom feltűnt. Tudod a 600-as Merci gáz rudazataban hány csukló volt. Több mint a Lada gyárban a raktárban.Érdekes a legjobb német autók a legegyszerűbbek voltak, az adott időszakban, és ez ma is igaz.
Ezért fapados a Toyota, SZVSZ.
Én autót azért veszek, hogy A-bol B-be eljussak.
A többi már teljesen más kategória, mert ha nem jutok el ahová akarok, akkor napi szinten sok ember havi fizetését bukom el. Vagyis a gazdasági szempontok szerint a Toyota nekem olcsó, hiszen megbízható.
Persze tudni kell milyen Toyota amit veszel, de nagyobb az esélyed egy megbízható autóra adott kategóriában mint más gyártóknál. Ezt nem csak én mondom, több felmérés mutatja, hogy a japán gyártók termékei kevesebb problémát okoznak a tulajnak megbízhatóság szempontjából. -
#90088192
törölt tag
Ez mind rendben, akkor még egyszer: te 60E után fizetsz egy művelért, amiért én 200E után fizetek. Tegyük fel a költségek kb ugyan azok.
Mit kaptál azért hogy te 3X kicsereltetted a vezérműszíjat?
Ugyan azt amit én kaptam 1 csere áráért!
Akkor melyik a drágább ugyan azon a megtett úton?
-
#90088192
törölt tag
Én havi 1X megyek dolgozni, de az ~300km autózás oda és ugyan annyi vissza.
Alap dolgok sem mennek autó nélkül, a falu közepe kb 10km onnan ahol lakom.Más világ, ezt akarom elmagyarázni, itt nem az van, hogy tökmindegy ha éppen kicsi gebasz van akkor ledobom a legközelebbi szerelőhöz, mert az is 60km tőlem. És valakinek vissza kell hozni, mert nincs tömeg közlekedés.
Ezt szeretném elmagyarázni, nekem nem buli ha alkatrészt kell üldözni ami a világ végéről jön mint Európa.
Japán itt van a szomszédba, és minden bokorban van ember aki ért hozzá, és mindent lehet kapni.
Eddig szelep fedél tömítést és a kötelezőket cseréltem.
Eredeti futómű (jó utak), kasztni egy rozsda folt sincs....és több mint 15 éves.
Volt Hiace is kőművesek alól, olyan sosem volt, hogy ne ment volna, és az sem rohadt. Ha nincs a rothadás a kepletben azonos évjáratban SZVSZ megbízhatóbb ha nem nézzük az elmúlt 5 évet. A mostani új járművekről nem tudok és nem is akarok nyilatkozni.Kicsit másképp kell gondolkodni.