- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ülésezik a hardveregylet
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Én is vmi olyasmin filózok, hogy a nagyobb felbontás megváltoztatja még a filmrendezést is állítólag. Ha már SD és HD között erről témázgattak anno, akkor mi lesz 8k-n, ahol még a légypiszokra jut egy valag pixel a színész arcán? Meg a díszlettervezést is felrúgja: állítólag minél részletesebb a kép, annál nagyobb meló élethűre készíteni a díszletet. A 480p meg ápol és eltakar.
CGI miért csak 2k? Nincs pénzük cpu időre?
Na meg mikor szivárog ez le a konzumer piacra? Se kamera, se monitor... 4k is épp csak terjedőben, egyelőre még a 4k/60 se olyan gyakori a kameráknál.
-
flash-
veterán
Hát még mindig nagyo nagy a szórás a filmek minőségének terén...
fullhd és fullhd között is mekkora a különbség, és itt most nem a tömörítésre gondolok..
olyan mintha a film rossz gyenge optikával vagy (kitudja miért) lenne felvéve. hiába fullhd,4k, homályos, nem túl részletes...
és nem effektről beszélek csak simán ilyen...."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
#65675776
törölt tag
Csak ahogy már korábban is le lett írva, a korlátot nem a kameratechnika adja, hanem az utómunka. Hiába vesz fel a kamerád akár 256K-ban, ha az utómunkát csak 2K-ban tudod elkészíteni. UItóbbi fogja meghatározni a tényleges képminőséget. Kenheted a hajadra a 256K-s kamerád.
-
TeeJay
félisten
a Ryan közlegény megmentése elég bitang lett
meg az eredeti Arnold féle Predator iscsak ott ugye látszik hogy szalag van szkennelve és nem kapásból 4-5-6-8K digitális kamerákkal vették fel
a 70mm IMAX kamerák meg eszméletlen minőséget adnak
nem is értem a Végtelen háború miért nem jött ki IMAX-ban 4K-ban mikor végig brutál kamerákkal vették fel
legalább a CGI mentes részeket jó lenne volna ha úgy adják vagy a fontosabb akció részeket mivel a Black Panther is jött IMAX 4K-ban ha jól emlékszemMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Igen sajnos végig CGI és nem adták ki jobb minőségben
Camera :
Arri Alexa IMAX, Panavision Sphero 65 & APO Panatar Lenses
RED Weapon Dragon VV (some scenes)
RED Weapon Helium S35 (some scenes)Cinematographic Process :
ARRIRAW (6.5K) (source format)
Digital Intermediate (2K) (master format)
Redcode RAW (8K) (source format) (some scenes)
Ultra Panavision 70 (anamorphic) (source format)pedig ebből bőven lehetne 4K atom minőség ha a CGI-t is úgy csinálnák meg
2milliárdot hozott világ szinten, szerintem lett volna még pár milla arra hogy a CGI 4K legyenMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
repvez
addikt
jobb esetben igen a filmkészitők , rosszabb esetben, meg megvágják a filmet a különbözö régioknak megfeleloen, és emiatt több verzió lesz ugyan abbol a filmbol attól függöen, hogy a BRay vagy DVD-t melyik régioban adták ki, esetleg melyik stream szolgáltatónál.
Azért eléggé látványos a különbség.
-
tecsu
addikt
Eleve minden Open Matte-s film nem Open Mattés verziójának meg van vágva a képe.
Az Open Matte verzió az, ami teljes és az általában 16/9-es képarányú (otthonra), ebből vágnak le részeket, ami után megy mozivászonra.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw