Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    Alapból megjegyeztük már páran, hogy ezt kár erre a generációra kidobni. Tök unalmas volt az egész PS4/XO időszak. Hol voltak itt GTA4 szintű léptékek? Nem láttunk egy nagyvárosi játékot bazi nagy forgalommal, emberek tucatjaival, összetett fizikával, gameplay-el egyszerre. Mert nem volt rá képes a hardver.
    Lehet itt mutogatni RDR2-re meg mindenféle gémre, de nézd meg hogy azok milyenek. Üres tájakon mászkálás vagy épp lineáris pályavezetés. Ezek után olvasd el, hogy a Cyberpunk mit akar felmutatni. Tökre elhiszem, hogy küszködnek az őskövület konzolos procival, nem volt alkalmas nextgenre egészen a végéig.

  • Shing

    őstag

    válasz hombre[EU] #34 üzenetére

    Elég pl. a tömegek szimulálására gondolni. Hiába lineáris egy random misszió, ha a város közepén ott mozog több tucat ember és lekövethetsz bárkit, hogy mivel foglalkozik... és ez egy open-world rendszerben, egy futurisztikus városban ahol ezer dolog történik még. Ez nem a grafikáról szól.
    Lehet, hogy még a Switch-ben sincs annyival rosszabb proci, én nem néztem meg. Bár ultra-lowon ha fut 20FPS-el, az nem nagy eredmény. PC-n is elég 10 éves hardver ha ez a cél...

    #23
    Bullshit. Minden kisebb-közepes fejlesztőcsapat PC-n kezd, mert ott tuti veszik a játékot. Lásd az early-access játékok, online játékokat tucatjait, amivel nem is próbálkoznak konzolon. Az összes kiadó elkezdte kinyomni a játékát PC-re is. Pl. Nintendo semmilyen más konzolra nem adna még ki játékot, de PC-re igen. MS-t mondani sem kell és most már a Sony is nyit a PC felé, mert egyre több az eladás.
    Witcher 3-nál is közölték, hogy PC-n fogyott a legjobban (1 éve volt hír kb.) és amiről volt hír ott is többnyire a PC vezetett. A többi játékról meg kb. semmi adat nincs, szóval nem tudom mi alapján mondod et.

    #35
    Ugyan az van kb. mind2 konzolban, kicsit más freki nem fog nagy változásokat hozni. Ha nem képes rá az Xbox, akkor PS-el sem fognak jobban járni.

Új hozzászólás Aktív témák