Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yutani #10 üzenetére

    Itt nincs szarabb vagy jobb. Van a leválogatás és azt befolyásolja, hogy melyik termékre mekkora a rendelés. Az OEM-eknek csinálnak fix mennyiségűt, de a dobozba megy ami marad. Oda persze lehetne csinálni A8-7600-akat még, de ha ki kell szolgálni a többi rendelést, akkor már nem maradt termék dobozos 7600-nak. Az alapproblémát fel lehet fogni úgy, hogy kevés a gyártókapacitás.

    (#5) Meteorhead: Jön az is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #57 üzenetére

    Nem négy mag lesz az igény, hanem a négy szál. A mag az lehet logikai is, persze előny, ha nem az.

    Idén lesz több is. Például a Nitrous motorra épülő játékok eleve nem indulnak el négy szál alatt. Egyszerűen azért, mert egy szál kell a fő munkára, egy szál szükséges a job feladatoknak, és kettőt DirectX alatt elvisz a grafikus driver. Mantle alatt ez nincs, tehát ott elvben elég a két szál.
    Egyébként nem technikai problémáról van szó. Természetesen engedhetik, hogy a program fusson két szálon, csak az új generációs motorokat job rendszerre építették, ami két magra nem ideális. Rengeteg akadást és lassulást fog okozni időközönként.
    Például a Watch Dogs minimum igénye nem viccből lett négy mag. Egyszerűen a job rendszerű motorok két maggal nem működnek jól.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #63 üzenetére

    Nem fogjátok fel a job modell működését. Lesz egy fő thread, ami teljesen elkülönített munkákat oszt ki a rendelkezésre álló magoknak. Amennyi mag érhető el, annyira osztja ki, persze ezt a fejlesztő korlátozni fogja, mert a grafikára vonatkozóan nő a terhelés az új konzolokkal, így a drivernek is több szabad erőforrás kell. Emellett egyre több motor kap deferred contextet. Viszont a driverbe épített implementációk kérik a magot teljesen. Az NVIDIA a 337-es drivertől két magot visz el. Hol számolod a játékot?

    Persze amúgy futhat a program, de a deferred context gyártótól függően igényel 1-2 magot, maga a játék igényel legalább kettőt, és még vannak a driver szerver szálak, amikre legalább érdemes 2 magot hátrahagyni, hogy ne legyenek mikroakadások.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #109 üzenetére

    Az, hogy a HSA nem csak ezt csinálja, hanem még sok másra való. Lényegében minden nyelvből fordítható HSAIL. Az OpenCL és a C++AMP csak azért kerül elő, mert abban írják a leggyorsabb kódokat. De aki nem akar ebben dolgozni megírja Java 9-ben és kész. A futtatás biztosított, de ha OpenCL-ben írná, akkor biztos gyorsabb lenne valamennyivel.

    (#111) Jack@l: Biztos. Olvasd el a publikus guide-ot. [link]
    Bármilyen nyelvet képes támogatni. Nincs megkötés.

    Igen támogatja az OpenCL-t is. A 39-es dia pedig nem igazán HSA, csak az utolsó oszlop. Az mutatja, hogy HSA-val ugyanahhoz mennyivel rövidebb kódot kell írni, mint a többivel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák