- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Nyomtató topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz Cathfaern #115 üzenetére
én abból indultam ki, hogy az út egyeneltenségei most is ugyanezt a jelenséget okozzák. csak ez az energia most az aszfalt alatti homok-kavics-föld mittoménmilyen anyagokban elnyelődik és hővé-kémiai energiává alakul. gondolom jártál már pl. az M0 M5-M3 közötti szakaszán, ott most is adott a döcögés, csak épp nincs semmivé sem alakítva.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Cathfaern #164 üzenetére
az egyenletből azt hagyod ki, hogy az autó az energiájának most is egy jelentős hányadát adja át az úttestnek. És a piezo ebből is tud "fejni", nem csak az úttest paramétereinek változtatgatásából eredő változásokból...
a katonás dolog: igen, de ott volt egy célkitűzés, hogy mennyi energiát lenne értelme kinyerni egy mittomén átlag 80 kilós emberből. ott is lehetett volna kényelmesebbé tenni a dolgot, csak akkor túl kevés energiát termelt volna. az arányok meg nyilván nem lineárisan skálázódnak, ha átülteted az elvet az autókra: itt a "komfortot" (=fogyasztás) nem befolyásolva sikerült (a hangsúly a múlt időn van) annyi energiát kinyerni, hogy megtérüljön.
Gondolom az is tiszta, hogy a katonáknál az az 1-2 watt többletet nem a kényelmetlenség hoza 100%-ban, hanem lehet mondjuk hogy (hasraütésre egy arány) 70%-ot a kényelmetlenséget okozó többletmunka, 30%-ot pedig az egyébként is a járásba fektetett és nem a haladásra, hanem ak özegellenállás leközdésére fordított energia egy része adta.Kérdés, hogy autóknál mennyi ez az arány. Bár ezt soha nem fogjuk megtudni, hacsak nem alkalmaznak minket az innowattechnél.
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Windows 11
- Renault, Dacia topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android szakmai topik
- Dacia topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- FOTÓS LED Lámpák - Kamera Fények, COB Studió Világítás, RGB Videó Lámpák, Körfények (Ringlight)
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Fotós Táskák, Kamera Válltáskák & Hátizsákok - Kamera DSLR, MILC, Akciókamera védőtokok és tokok
- Tamron 18-270mm f/3.5-6.3 Di II VC PZD (Nikonhoz)