- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Táblagép kíséri a Redmi Turbo 3-at
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
- Újrázhat a Pixel Tablet
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dagidög
senior tag
Nekem anno a Generals irgalmatlanul tetszett, várom is nagyon az új részt.
-
Malachi
addikt
okítsatok szakértők, a harmadik részből melyik a legjobb cím? vagy mondjuk a két legjobb? néhányat megvennék szerintem.
-
lee56
őstag
A C&C4 és a RA3 akkor sem érdekelne ha az EA fizetne nekem hogy játszak a játékukkal
A C&C3 és kiegészítője az még úgy-ahogy jól sikerült, aztán jött a lejtmenet..
(#1) Dagidög : +1
[ Szerkesztve ]
No Comment
-
Anubiss
tag
A C&C4 nagyon soványra sikerült. Nagyon nagyot akartak durrantani, de inkább elsz@rták az egészet azzal a mászkáló bázis koncepttel. Nekem nem tetszett és semmi pénzért nem venném meg.
-
#19617792
törölt tag
alapötletében nem rossz, hogy korlátozott erőforrásokból kell boldogulni, attól igazán stratégia, mert jól meg kell gondolni mit mikor építesz. ez van pl. a CoH-ban is, és ott nagyon jól sikerült, ennél meg nem éppen. ami bajom még a C&C4-gyel, hogy a sztori elég kesze-kusza, plusz csata közben alig látni valamit, mert eléggé felülről nézzük és közelről.
-
#65675776
törölt tag
Eddig is korlátozott erőforrásokból kellett gazdálkodni. C&C3-ban sokkal hamarabb elfogy a Tiberium, mint mondjuk TS-ban.
A C&C3 egyébként nem lenne rossz, csak sajnos elfelejtettek AI-t írni bele. Főleg a saját egységeknek.
Az RA3 meg hozza a korábbi fröccsöntött Red Alert kinézetet és idióta történetet.
-
#19617792
törölt tag
én arra gondoltam, hogy C&C4-ben nem ömlik milliószámra a tiberium, míg C&C3-ban elég hamar össze lehet farmolni nagyon sok tiberiumot.
az AI nekem is szújra a csőrömet, néha olyan buta, hogy rossz nézni.(#8) Anubiss: tehát erősen csalt, amit mondjuk tapasztaltam is. nem is tudtam, hogy így meg lehet oldani.
[ Szerkesztve ]
-
"plusz csata közben alig látni valamit, mert eléggé felülről nézzük és közelről."
Supreme Commander: Forged Alliance a megoldás.
három még elfogadható volt, bár sajnos a generalshoz képest felgyorsították és leegyszerűsítették a játékmenetet. míg mondjuk a generalsban működött a rush, a steamroller, a guerilla és a turtle, addig a c&c3ban maradt a rush, védekezni egyáltalán nem lehetett. ra3mat megnéztem, nem tetszett (ez vízi hadviselés, hol vannak a rombolók?), negyediket pedig kihagytam.
esetleg akik generalst szerették, tavaly kijött a shockwave mod végül, nagyon jó lett.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Rebell
senior tag
Bárki bármit mond ez volt a legjobb
-
válasz #19617792 #11 üzenetére
most miért Te akartál rendes kizoomolást ja, tutorialt le kell tolni, aztán meg szépen lassan belejönni. első pár órában tényleg picit bonyolult, de aztán bele lehet jönni.
generals: zero hourt próbáld ki. a sima kampány mellett van egy generalsos menet is, az hatalmas móka.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
lee56
őstag
Igen a generals egy kivételesen jól sikerült darab lett (vicces, szórakoztató, és tényleg jó móka amellett hogy jó stratégia is ), nagyon ajánlom nekik, hogy ne szúrják el a második részt majd
Ha multiban nem szinkronizálna széjjel meg esne hanyatt a motorja többszáz egység felett még a mai napig játszanánk vele, és bár a modok közt vannak nagyon jók (álá shockwave), de a játék alapvető hibáit nem tudták kijavítani, sőt.
Frostbite engine-el készül a generals2, ami elvileg jó jel (talán lesz épkézláb rombolhatóság, sokszál támogatás, skálázhatóság), de stratégiáknál még nem bizonyított az a motor, kiváncsi leszek hogyan fog teljesíteni majd.
No Comment
-
-
#65675776
törölt tag
Pont a Genreals-nál kezdődött az AI eltűnése a játékból. És a játékmenet idióta felpörgetése, a térképek zsugorodása... Nekem a legkevésbé sem jött be.
Rombolás alatt mit értesz? A terep a TS-ban változott ha eleget lőtted, C&C3-ban az épületek pusztultak. Mondjuk stratégia szintjén egyiknek sincs jelentősége, de ez már apróság.
-
lee56
őstag
Igen, láttam már, azért kösz Amúgy meg pont nem a grafikára gondoltam, úgy kb minden másra
(#17) proci985 : Pont ez az, hogy az ember azt hinné a modernebb hardveren majd jól fog menni, ha már anno akadozott és elég nagy gépigénye volt, de nem, akadozik még mindíg és pluszba kiesnek az emberek a szinkronból multiban, próbáltuk a legujabb kiadott shockwave-t is, de 3 játszmából egy se sikerült végig sajna. ~ 5ből1 meg elég rosz arány, így abbahagytuk a próbálkozást
(#18) daa-raa : Szerencsére a modok legalább az AI-t tudták turbózni rendesen, a shockwave modban eléggé kihívás lett az AI végül. Az alapjáték tényleg közepesnek mondható csak, de szerencsére rengeteg mod készült, új nagyobb pályák is. Én nem érzem annyira idiótán gyorsnak a játékmenetet, dehát nem egy körökre osztott stratégia ez
Rombolhatóság.. hát nem is tudom, valami fejlettebb, realisztikusabb rombolásmodellre gondolok talán, Frostbite-al talán kapunk is belőle majd remélhetőleg.
No Comment
-
yknarf
tag
ennyit talán megérnek
http://steamcommunity.com/id/yknarf