- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
marcee
addikt
Úgy tűnik jobban eltalálta a számozást az AMD, mint az XP vonal végefelé.
\m/
-
marcee
addikt
Többit nem tudom, de renderre biztosan nem igaz: a vray és a finalrender bucket renderinget használ: felosztja a képet 16x16, 32x32 vagy 64x64 pixeles területekre és procinként, hálózat esetén gépenként rendereli! Gondolom HTTesetén virtuális procinként egy bucket-> fLeSs tudná megmondani mit látott
Szerk: szemléltetés: Bővebben: link
[Szerkesztve]\m/
-
marcee
addikt
válasz Alvin_ti4200 #45 üzenetére
Ezt nem hiszem, max annyival amennyivel magasabb órajelen tudod hajtani, sajnos. Nem számít túl sokat a cache.
\m/
-
marcee
addikt