Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SunMount3r

    nagyúr

    +rendes média gombok, +egy kis (nem "gémőr"!) design és fele ennyiért (talán) már vállalható is lesz. (Nekem :D ). De legalább van rajta szerelhető csuklótámasz, ez a plusz már kipipálva. (És válhat nyugodtan szokássá az ötlet.)

    (Csak ha kifejezetten a desktop célú bill.-eket nézem, mert egyéb iránt, ha a fentiek teljesülnek, +a numpad helyett egy normális touch pad-ot raknak, +dedikált "egérgombokat", akkor elő áll az új all-in-one: Két mikro ceruza a hátlapjába, kap egy micro vevőt, leszedhető USB vezetékkel és asztalon épp oly kényelmes, mint a kanapén ülve.) De hát miről álmodozok én itt?! -(És miért ne tenném?! :) )

    (Játékra meg nekem nem nagyon kellene, arra ott a controller, de ez csak preferencia kérdése... :K )

  • SunMount3r

    nagyúr

    válasz szabferi #110 üzenetére

    "ingyér" -és a vissza pk.-t a Jézuska állja?! :F (Vagy a Mikulás?) :D

    [ Szerkesztve ]

  • SunMount3r

    nagyúr

    válasz vjozsef #113 üzenetére

    Ez a Hsz. részben olyan stílusban íródott, hogy ha még egyetértenék is bizonyos elemeivel -amely részben áll is-, akkor sem válaszolnék rá, de mivel az én Hsz.-emre érkezett és kissé "swiss multitool" nyitogató, azért szükségét érzem némi reakciónak.:

    Sok webshop-os gy.i.k.-et, "Garanciális feltételek"-et, néha még Ászf-et is olvasgattam már a kérdés kapcsán, de sehol nem találkoztam még ennek a törvény béli kötelezettségnek a vállalásáról bármiféle nyomot is bennük a kereskedő részéről. Néhol épp a direkt ellenkezőjét, vagy csak az arra való homályos utalást. Jó pár alkalommal direkt e-mail-es, telefonos érdeklődésemre is többnyire ugyan azt a választ kaptam: "A termék vissza juttatása a vevőt terheli." vagy néhol csak ködösített utalásban: "...a vevő feladata".

    Bár én kifejezetten csak a az esetleges garanciális ügyintézés kapcsán érdeklődtem, de elképzelhetőnek tartok részemről egy olyan esetet is, amikor az -előzetes kipróbálás lehetőségének hiánya miatt- kiderül, hogy nem bír a termék azokkal a tulajdonságokkal/funkciókkal/minőséggel amelyek megfelelnének az elvárásaimnak, bármely alaposan is tudakolódnék előtte róla az internet bugyraiban. (Számos hasonló dilemmám volt már webshop-os rendelés előtt egy-két termék kapcsán, szerencsére még egyszer sem kellett e tekintetben csalódnom, de elméletben ugyan úgy érvényben lehet a feltételezés.) -Ezen esetekben is érvényesek az előző bekezdés észrevételei.

    Az webshopos kereskedelem lényegéből fakadóan kockázatokkal jár és nagyon rendben tartom, hogy ezen kockázatokat ne a vásárlónak keljen már állnia. Más kérdés, hogy vannak akik ezeket a pofátlanság határain túlmenőleg próbálják kihasználni, néha még csak különösebb önös érdek nélkül is -puszta szórakozásból-. Az Ilyen vásárlói magatartásforma -vagy inkább "fajta"- megléte totál érthetetlen kategória a számomra is.

    (Viszont az esetleges vicc és a valós szándék közti határt is érdemes belátni, vagy legalább feltételezni és véleményünket ennek fényében és kultúráltságában megfogalmazni.)

    (Amúgy No Offense, nem nem akarok senkit kioktatni, csak ha valaki olvassa előbbi pár hsz.-t, ne csak egyoldalú benyomásai legyenek a kérdésben...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák