Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #30 üzenetére

    Abban a CryEngine demóban nincsen használva a DXR. Az erre épített hardver csak pihen. Ez DirectX 11 alatt el sem érhető, mivel a Microsoft nem portolta ide vissza a DXR-t, enélkül pedig ezek a hardverek elérhetetlenek. Nincs meg a programnak a címzési információ.

    A különbség annyi, hogy az AMD demókra nem csinál kódcserét, illetve profilt sem ad ki rájuk, tehát nem fognak működni a meghajtó többszálú optimalizálásai. Utóbbiak elég sokat jelentenek.

    Ugyanilyen okból futott anno rosszul a StarSwarm az AMD-n. [link] - egyszerűen a cég nem rak erőforrást a demókra, mert sok pénzt visznek el, és eközben senkit sem érdekelnek. Ugyanakkor amint megjött az első játék a Nitrousra, rögtön megfordulta a kocka. Általában ezek az optimalizálások azért nem ritkán +50-60%-ot is jelentenek, de sok munkát igényelnek, hogy implementálják a cégek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák