- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abban a CryEngine demóban nincsen használva a DXR. Az erre épített hardver csak pihen. Ez DirectX 11 alatt el sem érhető, mivel a Microsoft nem portolta ide vissza a DXR-t, enélkül pedig ezek a hardverek elérhetetlenek. Nincs meg a programnak a címzési információ.
A különbség annyi, hogy az AMD demókra nem csinál kódcserét, illetve profilt sem ad ki rájuk, tehát nem fognak működni a meghajtó többszálú optimalizálásai. Utóbbiak elég sokat jelentenek.
Ugyanilyen okból futott anno rosszul a StarSwarm az AMD-n. [link] - egyszerűen a cég nem rak erőforrást a demókra, mert sok pénzt visznek el, és eközben senkit sem érdekelnek. Ugyanakkor amint megjött az első játék a Nitrousra, rögtön megfordulta a kocka. Általában ezek az optimalizálások azért nem ritkán +50-60%-ot is jelentenek, de sok munkát igényelnek, hogy implementálják a cégek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.