- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Hiába írod ezt le meg hiába írod hogy írtam már ez nem igaz érted? A Raytracing lényege hogy minden háromszögre vagy voxelre számol sugarat, ütközést metszést majd azon ütközések után is minden további ütközést számol minden háromszögre és az így kialakult kölcsönhatások, textúra felületek stb kiadják a real time valós effektet. Ezért számol sokszor 40 percig egy képkockát a hardver és ezért tart olyan kurva sokáig nekem egy mayába vagy a egy 3d studio renderben kihoznom egy képet ha textúrákkal kísérletezek. Ha ez nem történik meg az adott jelenetben az Nem Full raytracing, nem valós idejű modell, hanem butítás.
Az egész arról szól hogyan csaljunk a szoftverrel. WOT csak árnyékokat számít, a Crysis s tükröződésekre szimulált csak. A Ray tracing ennél sokkal többről szól.
Az nvidia kártyákon látható Microsoft megoldás is egy nagyon butitott modell de jelenleg az a legreálisabb.Hova akarnak még ebből csalni? Ebből előre fele kell lépni hardver szinten nem hátra szoftver szinten. Ki kéri azt hogy a szoftverfejlesztők állandóan csaljanak hogy ne kelljen erős hardver? Mert ez erről szól semmi másról. A raytracing brutális hardverigényes feladat de ez a jövő záloga, a fejlődés kulcsa hogy az ember végre real time valós effektekkel rombolható környezettel. tükröződésekkel árnyék és fényhatásokkal valamint 3 D hangokkal találkozzon ( újra) egy játékban.
Nem mernek már írni olyan játékot, mint a Crysis volt ezelőtt x éve ami az aktuális csúcs kártyán 30 FPS-t ment de olyat tett le az asztalra hogy a mai napig elnézegeted.Manapság már mindennel csalunk, hogy elfusson a konzolokon, meg a PS5 is kb előrelép max 30 % t hardverben ami semmi nem lesz. Ezzel le is húzhatjuk a legjobb lehetőséget a fizika és a grafika fejlődésére az elmúlt 10 évben. köszönjük ![ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Milyen egeret válasszak?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Le Mans Ultimate
- Windows 11
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...