Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ChipKng

    aktív tag

    Arrol nem is beszelve, hogy az RTRT tulsagosan 'tiszta' kepet ad. Sokkal inkabb a Global Illumination-t kellene tolni mert az figyelembe veszi a targyak egymasra torteno hatasat is, emiatt joval tobb szamitast igenyel de a kep kevesbe tunik mestersegesnek. Nem veletlenul ezt hasznaljak a 3D lekepzok a vegso rendernel mert ez adja a legjobb kepet. Viszont nagyon szamitasigenyes. Erre kellene rafekudni inkabb.
    Itt egy jo kis video rola.
    Mar lattam 1 PS4-es egyszerubb jatekot ami GI-t probal alkalmazni csak nem jut eszembe a neve. De meg messze a cel. Viszont ezek tukreben nem csoda ha a RTRT-re mar senki nem vevo. (mondom ezt ugy, hogy 16 evvel ezelott meg assemblerben kodoltam PPC-re egy RTRT engine-t masfel even at) :D

    2B OR NOT 2B that is FF

Új hozzászólás Aktív témák