Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coolpet

    senior tag

    Okés, értem én, hogy a mai világban már az a jó amiért minél kevesebbet kell küzdeni.
    Régen a falusiak 2 KM-t gyalogoltak tejeskannákkal a kezükben a szomszéd faluba a tehenészethez (igen, nagyapámmal mentem és közben beszélgettünk), ma meg házhoz rendeljük az 500m-re levő szupermarketből...

    Megváltozott a világ.

    Azt is értem, hogy a szponzor könnyű játéknak nevezett akármit akar, hogy minél többen megtekintsék az oldalukat, de kérdem én, hogy ha nehéz lenne a játék, akkor hány %-al lennénk játékosok kevesebben?

    Esetleg ha megkérdeznének egy hét múlva, hogy milyen cégnek volt játéka nem tudnám megmondani, mert 5 percet nem töltöttem el a kereséssel.
    Nem tudnám megmondani milyen termékcsaládokkal foglalkoznak még, csak annyi hogy van székük meg gamer asztaluk, világítós házuk.

    Ez nem promóció a cégnek szerintem.
    A TV relkámból is az marad meg, arról beszélnek az emberek, amit vagy óránként 5x az arcodba nyomnak, vagy vicces, van mondanivalója, idézhető.

    Nem vagyok marketinges, de szerintem ez rossz marketing :)

Új hozzászólás Aktív témák