- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- SSD kibeszélő
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
Engem az győzött meg amikor voltam közlekedés biztonsági nyílt napon ahol volt egy sínre szerelt autóülés kormánnyal és tetszőleges sebességű ütközést tudtak szimulálni 50 km/h-ig. Ahogy fent is írták úgy hogy számítasz rá és rákészülsz SEM nagyon lehet megtartani magad 20 km/h felett, szóval egy istenes kormánylefejelés még egy parkolós balesetben is benne van. Időseknél ez akár agyvérzéssel is járhat.
Szóval a "mindegy" talán inkább csak ott jön elő ha olyan erejű az ütközés hogy azonnal ripityára szakítja a belső szerveidet még bekötve is.
Amúgy még "nem volt bekötve ezért élte túl" nagyjából csak és kizárólag tűz esetén jön elő. Egyrészt az övet nem olyan nehéz elvágni, de amúgy is úgy vannak kialakítva hogy egy esetleges roncsolódásnál inkább oldjon mint akadjon. Ellenben tűzoltó rokon lévén volt részem olyan balesetet látni ahol egy kb 160 kilós ember repült ki egy félig nyitott tetőablakon... Hát gondolom kitaláljátok hogy nézett ki utána, nem is élte túl a szerencsétlen. Nem volt bekötve....
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
nemlehet
őstag
No offense, de akárki lehetsz és az egész sztori simán lehet valótlan is. Két igen logikátlan megállapítást is tettél, semmilyen mértékben nem következik az általad leírt esetből hogy az öv nélkül jobb lett volna, pont azért amit mások is írtak már feljebb. Az inercia makacs dolog, ha nem az öv fogja meg akkor majd a kocsi oldala. Plusz amúgy amit senki nem említett, az öv nem ránt vissza, hanem csak megfog egy irányba, tehát ha a B oszlopba verte a fejét a rokonod akkor annak kb semmi köze az övhöz mert ellentétes irányú erő hatott rá mint amerre az öv fejt ki ellenállást.
Az oltásos véleményed meg hát... érdekes és megint iszonyat logikátlan..
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
nemlehet
őstag
válasz szipipeti #90 üzenetére
Nekem ez a leírás egy kicsit fura. Szerintem a legtöbb autóban (vagy hát lehet a modernekben már igen) nincs szenzor ami aktiválja a féket az övön, szimplán mechanikus. Egy régi kocsiban (pl F Astra) simán ha hirtelen előrehajolsz beblokkol az öv. Aztán ha már nem feszíted akkor elenged. Szerintem ez szimplán mechanikus alapon megy többnyire.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Napelem
- További aktív témák...