Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hatragyi
tag
válasz hatragyi #266 üzenetére
Megvettem a CTEK MXS 5.0-t ma. Az autóval mentem kb 60 km-t, beálltam a cég telephelyére és rátettem a töltőt. A motortér meleg, kint a motorházon kívül ahol a töltő van 0 fok körül van. 220V-ba csatlakoztatás és mód kiválasztás után fél percen belül eljut a töltő a 4. fázisig, és itt áll, multiméterrel mérve 14.85 V-ot mérek az akkun úgy hogy rajta van a töltő (vagyis a pozitv az akkun, a negatív a testen van. A normál akkumulátor program van kiválasztva, nincs az agm és a recond sem.
Ez így normális? Nem 14.4V alatt kellene lennie? -
hatragyi
tag
válasz hatragyi #268 üzenetére
Közben már a 7. fázisban van (float, lebegtetés) és 14.065V-ot mérek, itt elvileg 13.6V-nak kellene lennie, lehetséges azért mérek többet ezzel a 0.4-0.5V-al mert az autóra kötve hagyva töltök? Ez így jó lehet?
A 7-ig világít a töltő, a képet a neten találtam, de ilyen az enyém: -
Brogyi
senior tag
válasz hatragyi #269 üzenetére
Nekem az a gyanúm a töltő érzi a 0 fokot ezért mérsz többet. Próbáld meg fűtött garázsban is.
+14,4V +20°C környékére érvényes. Szinte 100%, hogy a környezeti hőmérsékletet korrigálta.
Esetleg, hogy megnyugodj szereld ki az akksit, de csak most próbára, és vidd fel a lakásba. Vegye át a szoba melegét. Az-az várj 2 órát, és ezek után tölts, és mérj. Ezt írd ide be.
A müszered remélem nem 500Ft-os chinese.[ Szerkesztve ]
-
nootropil
csendes tag
válasz hatragyi #266 üzenetére
Hmm ööö.. tényleg .. most hogy jobban átnéztem a leírást (CTEK MXS 5.0) a neg kábelt tényleg nem a neg pólusra kell kötni..
de
https://www.youtube.com/watch?v=jaSb-HYqh6o
https://www.youtube.com/watch?v=3VTew5BGOlA
itt vannak ezek a videok.. (gyári CTEK az első) a srác simán ráköi a neg -re. Én eddig így használtam .. rendben volt. ..
most akkor hogyan van ez ?
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
Brogyi
senior tag
válasz hatragyi #283 üzenetére
Normális lehet.
Amikor én öntöttem bele a savat a száraz,új akksiba, már akkor tudtam mérni feszültséget. Hagytam piheni, oldódni, és mikor lecsökkent a hőmérséklete bizony rátettem a töltőre.
No, mindegy ha a fater minden nap megy vele, és beindul, akkor nincs teendő, de ebben a -6 és -11°C fokos hidegben azért csak kivártam volna azt a töltést. Ráadásul ez első töltés lett vón. Az öregek formálásnak is hívták.[ Szerkesztve ]
-
nootropil
csendes tag
válasz hatragyi #269 üzenetére
Built in charge voltage compensation according to ambient temperature sz lenne a válasz a kérdésre.. tehát valahol érzékeli a külső ? hőmérsékletet... ezek a svédek..
lenne kérdésem hozzád :
kissé megkergült a töltőm: A "mode" választó led . ek (motor .. auto.. AGM.. stb) egyszerre világítanak.. mintha "átvilágítana" egyik a másikhoz.. azthiszem működik a töltő de így elég zavaró.
Nem találom a szervíz listát ! A honlapon meg semmi info .
Meg tudnád nézni a szervíz elérhetőségét ?
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen