Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
accumate van garazs mennyezetesn es 3-4hetente van hasznalva nyaranta, telnte igyexem gyakrabban, 4 evesen a yuasa a FZs szerinte minth auj lenne /evente visszaviszem megnezetni/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
steve brown
csendes tag
Szia!
A napelemes töltő leírásában az szerepel, hogy 300mA-el tölt folyamatosan. Szerintem ez nagyon sok, több mint csepptöltés.
Tapasztalataim alapján, az Ultimate Speed 40mA-es csepptöltése is sok egy nem fogyasztó akkunak ha ki van szerelve az autóból.A beszerelt akkunál más a helyzet, mert újabb autóknál általában valami biztosan szipkázza pár mA-el az akkut, ha más nem akkor a riasztó.
Én kiszerelt 44 és 55Ah-s akkukon próbáltam a következőt: folyamatosan töltőn voltak az akkuk, ami 40mA-es csepptöltést jelent(az LCD-s Ultimate Speed-ben már 80mA-es csepptöltés mérhető). A csepptöltés folyamán elérte az akku a 14.4V-os feszültséget, sőt meg is haladta. Az Ultimate Speed töltők 15V-nál lekapcsolják a töltőt, az akku károsodásának megelőzése érdekében. De! A 40mA-es csepptöltéssel amíg 14.4V-ról felmegy a feszültség 15V-ra(kikapcsolási feszültség), rengeteg idő eltelik, és ugye nem igazán egészséges egy 12V-os zárt akkunál ha 14.4V felett van huzamosabb ideig a feszültség. Emiatt kézzel ki szoktam kapcsolni 14.4V környékén, ne pezsegtesse még napokig amíg el nem éri a 15V-ot. A Ctek-nél nem tudom hogyan működik ez, majd ha rászánom a 20 rugót egyszer, akkor leírom azt is.Visszatérve a napelemes töltőre. Én is gondolkodtam már a beszerzésén, de az előbbiek figyelembevétele miatt csakis töltésvezérlővel tenném fel az akkura.
-
neduddki
nagyúr
-
steve brown
csendes tag
-
steve brown
csendes tag
-
Talas
tag
válasz OldAkita #194 üzenetére
Valóban kevesebb gond lehet azokkal, de nem árt összelőni valami komolyabbal ha 0,05V-nál kisebb difik is számíthatnak. mondjuk kíváncsi lennék 3-4 tök egyforma Maxwell vagy Voltkraft között mekkora lenne a szórás. Nem néztem utána, de 1-2%-os tolerancia az már szvsz a profi kategória....
A gagyi multiméterem meg megtáltosodott ahogy normális vezetékeket kapott, rendes mérőcsúccsal (nem is mindig a műszer a hunyó). -
zsozso710711
újonc
válasz OldAkita #1088 üzenetére
Szia. Kisé meg bolondítottad az autót. Következőt tedd!! Autó üresben kézi behúz-pedálokhoz nem nyulunk. Gyújtás le- kulcs ki-- akku saruk le-- várakozás 5-perc---akku saru vissza-kulcs be- CSAK GYÚJTÁS RÁAD-NEM INDÍT!!!!!!!!!!!!--vár 5 percet. majd indít. Erre azért van szükség, hogy a motor vezérlőnek legyen kelő ideje újra építenie magát. Ha ennek ellenére sem sikerül-SZERVIZ--HIBA KÓDOK TÖRLÉSE- ugyanis akkor szegény pára tele pakolta magát hibákkal. Remélem segítettem.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz OldAkita #1092 üzenetére
Fiúk ez nem egészen idetartozik, de azért, hogy legyen lényegi hozzászolás is. Nekem egy injektoros robogóm van, és én is azt hittem központiegység hibás, de nem. Egyszerűen koszos volt a "karburátor".
Bár írjátok, hogy akksi csere után volt esemény. Ez lehet véletlen egybeesés is. Szóval a koszt semmilyen laptop nem takarítja ki. Ráadásul olcsó, és saját magad is megteheted. Csak egy palack karbitisztító spray kell. De vazeg nehogy rágyújts meló közben.
Még valami. Egy autónál kb. 5perc alatt bele tudsz nézni a torokba. Nálam a szét/összerakás több óra.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz OldAkita #1175 üzenetére
Tuti pontos, van egy régi Mastech műszerem, nem rég vettem a Maxwellt, meg van egy elektronikus akkuteszterem is, 3 között + - 0.2 tized eltérések vannak. De nem nyugodtan természetesen mikor az új műszert megvettem, egy ismerősömnek van egy céges Fluke műszere. Azt mondta iszonyat pénz egy olyan ami neki van, 0.1 Tized volt köztük! Jól be van lőve örültem is neki, de ha pontatlan lett volna szedem szét van bennük egy kis potméter azzal lehet kalibrálni. Az árához képest rengeteg mindent tud, szeretem amire én használom bőségesen elég. [link]
Nem egy nagy összeg volt.(#1176) crissprivat Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-
crissprivat
senior tag
válasz OldAkita #1300 üzenetére
Igen,ha piros gombos és vékony kábeles akkor az új van neked.
Az a fontos,hogy jól müködjön,töltse fel az akkut rendesen és ha kell,kapcsoljon cseppetetésre. Akkor az akkudnak még hosszú távú rajtahagyás esetén sem lesz semmi károsodásaJézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
Kernel
nagyúr
válasz OldAkita #2044 üzenetére
Nem sok értelmét látom ezzel foglalkozni.
Mindenki képes érzékelni, hogy indításkor milyen fürgén pörög az önindító, vagy épp máskor nehezebben veszi az akadályt stb. Ezen nincs mit méregetni szerintem.
Aki már átélt akkuhalált, az tudja mivel jár, például egy cellazárlat kialakulása. Egyre nehezebben indul, egyre kevésbé tartja a töltést, majd aránylag gyorsan használhatatlanná válik.
Ezen sincs mit mérni, pontosabban be tudom határolni a hibás cellát (amelyik elfőzi a vizet, nagyáramú töltésnél nem pezseg, kevesebb a kapocsfeszültség), mire megyek vele? Úgyis cserélni kell.
Arról ne is beszéljünk, hogy "indítóerő" V-ban kifejezve, ez valami angolból fordított baromság, szakmailag kicsit vicces.
Az pedig, hogy a 14 V alatt gyengének minősíti a töltést, teljesen inkorrekt. Sok autónál 13,6 V stabil feszültség van, mégis rendesen működik minden, akku 10 évnél tovább él, izzók nem égnek ki, konkrétan soha nem kell izzót cserélni.
De elismerem, hogy kereskedők szemszögéből ez egy kártékony dolog.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz OldAkita #2044 üzenetére
Nekem a feleségem mérte, miközben indítottam. 11,9V. De már úton a szivargyújtós mérő! De ahogy Kerneltől tanultam, ebből az derül csak ki, hogy elindul, vagy nem indul a kocsi, ami mérés nélkül is kiderülne!
Az igazi szeszt egy terheléses teszt lenne! Én erre max jövőre, azaz a köv. tél előtt megyek!
-
Kernel
nagyúr
válasz OldAkita #2240 üzenetére
Az előbbi képeken láthatóhoz képest nem sokkal több kellene hozzá.
Egy tekerős potméter (ami mondjuk elavult, de azért létezik), vagy fokozatkapcsoló, egy nem sokkal bonyolultabb vezérlőpanel, egy LED. Tirisztorból lehetne kettő, plusz két dióda, a Graetz-híd így kimaradna. De maradhatna akár ez a felállás is.
Szinte csak elhatározás kérdése, de ebben a kategóriában már nem adnak ilyesmire. Lényegében így is elvégzi a dolgát, az autóakkuk is elég strapabírók.
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lexus, Toyota topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- iPhone topik
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Gaming notebook topik
- Bajban az Apple, nincs kereslet az iPhone 16 Pro mobilokra?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen