- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
Nem nem elég, maximum az esetek nagyobb részében ,de pont a kisebbik miatt nem mindennek jöhet szóba .
Vegyünk például egy tök hétköznapi Budapest látogatást az ország egyik feléből, úgy hogy lehet nincs kinél tölteni
Rögtön nyűg az elektromosság , főleg ha az ember nem lehúzott ablakkal 110el akar vánszorogni.
Jelen pillanatban a hibrid a legjobb alternatíva a dízelek és benzinesek leváltására .
Én ezt is tervezem majd a jövőben , már csak az ecvt miatt is.
Sima elektromos az gazdag réteg terméke lesz jó darabig , városba tökéletes ,de ahhoz túl drága hogy egy átlag család meg engedje , főleg második autónak.
Ennek ellenére is hány okos volt aki behitelezte magának, mondván lakó telepen lakom ,ingyen parkolás , töltés .
Utána meg megy a rinya hogy nem tudja tölteni ,mert valaki oda mereszelt állni.
Ha tele lennék nem kérdés napi rutinra vennék elektromost amit othol tudok tölteni , meg hosszúra valami élményt adó nagyvérűt.[ Szerkesztve ]