Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PPatrik

    aktív tag

    válasz Bog #106 üzenetére

    Mondjuk a pappas-nál minden drága, máshova kell vinni ennyi idősen :) Abból amit írtál a váltócsapágy ami fájó, bár 500k-ból már ha ügyes vagy komplett motor váltót cserélsz :D
    Ahhoz képest hogy más autóknál fele ennyi idősen elreped a motorblokk, 80 ezer km után cserés a lánc, gyárilag szar a feszítő és bármikor átugorhat a vezérlés, stb, azért valljuk be ezek nem nagy hibák.
    Csak hogy legyen kontextus, a családban oktató autóként üzemel egy 12 éve, most 660 ezer km fölött jár. Ajtózárból már csak egy működik és a korrózió is megvan.
    Nálunk a csomagtartón lévő díszcsíkba menő vezetékkel volt gond először (szétesett az ablakmosó mert befagyott, aztán a tanulók véletlen nyomták hiába lett megmondva hogy ne, és ez rohasztotta az ajtót és a vezetékeket is), utána a többszöri szerelés után ebből a csíkból a rögzítő lyukak vége törtött ki, de ezt barkács megoldással orvosoltuk. Utána jött a nyitó mikrokapcsoló és a zár, de ezek már annyi km és nyitogatás után, hogy nem tudtunk haragudni rá. Röviden ennyi, nem akarok többet offolni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák