- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
A Quadro-k esetén eddig sem a hardver volt a lényegi különbség, hanem az alkalmazás-specifikus "cél driverek". És ez nyilván nem fog változni most sem, vagyis munka környezetben a GTX/RTX lesz gyengébb, míg játékokban a Quadro muzsikál majd bénán.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Németh Péter #326 üzenetére
Egyrészt egyetértek a felbontás/minőség kapcsán. Másrészt igen, a valós és teljes real time raytracingre még várni kell, szerintem vagy 20évet minimum. Nem véletlen az, hogy egy komoly, több milliós munkaállomás is percekig renderel egyetlen bonyolultabb képkockát.
Az nvidia megoldása természetesen még nem igazi raytracing, de ezzel együtt örömteli, hogy elindultak ebbe az irányba.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Nézz rá a csövön, hogy egy rendes raytrace engine (pl. 3D Studio MAX Vray, RenderMan, Indigo stb.), jelenleg mennyi idő alatt renderel le egy normálisan összerakott modellt, egy 10.000 dolláros Quadro kártyán! Ebből szerinted hogy lesz 5 év alatt, ilyen minőségben 30 képkocka/sec? Sehogy!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Ez itt egy rendes raytrace engine.
Egy 280 magos renderfarmon számol EGYETLEN képkockát 14 percig! ;-)
Szerintem félreértjük egymást. Az Nviidia megoldása nem valódi raytrace, hanem csak az eljárásnak egy rendkívüli módon butított verziója. Abban egyetértek, hogy ez 5 éven belül eljuthat arra a szintre, amiről beszéltél. Én azonban a valódi raytrace algoritmusokról beszélek, melyeket a profi 3D szoftverekben használnak. Egy ilyet láthatsz a videón. Ez a raytrace, és erre a szintre realtime mozgatva 20év alatt sem fogunk eljutni.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen