Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rezessanyi

    csendes tag

    érdekes látni (tendencia) hogy az ilyen fizetett hirdetéses teszteknél (a la termékbemutató) mennyire fordítva sül el a kapanyél a ph-n

    Mert ugye mit lát a potenciális hírdetö, akinek a dolgozói néhányan és/vagy önmaga is tagja és rendszeres olvasója a ph-nak: Ime egy oldal marha sok látogatóval, brutális találati aránnyal, többé kevésbé IT-s beállítottságú emberekkel az olvasói között, így hát hirdessünk itt, mert az jó lesz.

    Nem tanulnak a korábbi hibákból, azokból a hírdetökböl, akik szintén ebbe a szopórollerbe szálltak be korábban, és megkapták a maga fikacunamijukat, többnyire jogosan (vagy jogtalanul, hiszen dögöljön meg a szomszéd tehene is nem?) a 10 millió mindenhez értö országának azon közösségétöl, akiknek tagjai inkább levágatnák a fél kezüket, mintsem valahol egy más által kigondolt/megálmodott, esetleg (félve írom le) egy "brand" komplett gépet vegyenek, az helyett hogy maguk vadásszák össze a hardveraprón (vagy teszem azt a "mindenkurvaalkatreszengennyesremagátkeresöminketlehúzó" szürkeimportos webshopokban).

    Igen, ez a teszt megállná a helyét mondjuk Németországban, vagy Hollandiában, bár hozzá kell tenni hogy az ottani fogyasztói társadalomnak fingja nincs az ilyetén jellegű sufnialkatrészes sajátgépösszerakós boltokról, mivel ott vagy a neten rendelnek brand gépet, vagy bemennek a helyi mediamarkt és per vagy saturnba, leemelik a polcról oszt megveszik (konkrétan leszarják a konfig bővíthetőségét)

Új hozzászólás Aktív témák