Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Abu, az NV hogy tudott ilyen nagy pluszt elérni a Dirt Showdown esetében? Itt elvileg nem tudnának, hiszen a forward+ típusú rendernél nem túl hatékony a Kepler. Az új driverrel egész közel került a 7970-hez, az eddigi hátrányának nagy része mintha eltűnt volna. EZ hogy lehet? Mit csinált itt az NV? A Tomb Raider a másik, amit nem értek. Elvileg itt is a TressFX illetve az új Ultra árnyékok eléggé behúzzák a kéziféket Kepleren, de itt is talált valamit az NV és sokat gyorsítottak.
    Eddig ennél a két játéknál elég nagy szakadék volt a GCN és Kepler alapú VGA-k között, de mára ezt az NV valahogy minimálisra csökkentette, csak nem értem hogyan.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák