Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    Az érintett autókban meghibásodhat a kijelzőkonzol. A sofőrök pedig ezen a médiavezérlési egységen keresztül tudják elérni az autó tolatókameráját, a klímavezérlőt, továbbá a robotpilóta vezetéssegítő rendszert. Emiatt a hatóságok úgy gondolják, hogy a meghibásodásra hajlamos kijelzők balesetveszélyessé teszik a szóban forgó Teslákat.

    Magyarul nem balesetveszélyes.

    Az autóipar követi a érintőkijelzős trendet, pedig a szakértők nem győzik hangsúlyozni, hogy vezetés közben gombokat és kapcsolókat előnyös kezelni, nem pedig vakon tapogatni a kijelzőket. A szakemberek szerint az érintős felületek ideálisak mobilokra és tabletekre, de az autóban csak nehezen kezelhetőek, elvonják a sofőr figyelmét, és balesetveszélyessé teszik a közeledést.

    Még jó hogy az okostelefonon nem vakon gépelünk, nem tudunk minden egyes alkalmazás helyét reflexből, nem tudjuk vakon hogyan érjük el a legalapvetőbb beállításokat. Pedig csak egy érintőkijelzőt nyomkodunk, nem fizikai gombokat. Ja de, azt is megszokjuk érdekes módon.
    Elvonja a figyelmet.. Mert más nem vonja el. Miért az autót hibáztatjuk a user hülyesége miatt?

    Szokásos tesla írás. :))

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz <Adamsky> #7 üzenetére

    A segélykérő gombbal maximálisan egyetértek, a többivel nem. :R

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz ledgeri #15 üzenetére

    Ha a kezedbe adok egy gombos, tekerős, kétállásos kapcsolós, miegymásos ketyerét, akár ismered akár nem, akkor rájössz, érzed, hogy mi merre kattan, ha már használtad, akkor tudod is hogy mit csinál.

    Amiből egy ilyen kategóriájú autón lenne néhány tucat legalább.

    Ha ugyan így a kezedbe kapsz egy érintőkijelzős valamit több menüvel, többféle mélységű felépítéssel, több féle nézettel, azt is ki tanulhatod hasonlóképp..,

    Pontosan ugyanannyi idő megtanulni.

    De ha pl bekötjük a szemed, a ketyerét elcsavargatjuk, az érintőst meg random, de funkcionalitása szerinti képére állítjuk -kíváncsi lennék- melyiken oldod meg az ismert szakszerű vészleállítást hamarabb...

    Pontosan ugyanannyi az esélye hogy megtalálom a következő szám gombot.

    A legnagyobb probléma hogy előbb vezetni kéne egy teslát néhány ezer km-ig és aztán véleményt formálni. A valóságban egyáltalán nem kell piszkálni a kijelzőt, nem vonja egy a figyelmed.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Snoop-y #29 üzenetére

    Én is ezt szeretném, hogy hagyjuk a hülyeségeket. Komolyodjunk meg, fogadjuk be az újdonságokat, és nézzük reálisan a dolgokat. És vezessük előtte az autót, mert nehéz úgy bármit mondani a használatáról hogy ki sem próbáltuk.

    Egy erintokepernyot nezni kell, hogy eltalald amit akarsz.
    Vakon írok a telefonomon, ezzel nem vagyok egyedül. Na most akkor hogy vagyunk a hülyeségekkel?

    Amit itt képtelenek a userek megérteni hogy a gombokra is ugyanúgy kell koncentrálni, sőt még jobban mert sokkal átláthatatlanabb mint egy kijelző. A kormányon meg azért van gomb mert az van a legközelebb, ennyire egyszerű.
    Már azért is baromság az egész mert vezetés közben nem kell nyomkodni a kijelzőt, nem tudom melyik retardált találta ezt ki. Az a sofőr aki a kijelző miatt nem tud koncentrálni az inkább ne vezessen többet.

    De nem baj, lehet itt sírni. Majd meglátjuk a jövőt, gondolom 10 év múlva egy autóba sem lesz kijelző mert itt a fórumozók megmondták a tutit, sz@r és kész.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz dezz #48 üzenetére

    Nem úgy van az, 10 millió autószakértő országa vagyunk. A tényeket nem illik figyelembe venni, balesetveszélyes a nagy kijelző mert a neten ezt írták és kész. :C

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Szirtimorc #64 üzenetére

    1. Rossz volt egy percig nézni a videót, a "tesztelő" miatt.
    2. Ez nem egy tesla, sőt még nem is csak egy tablet. Miről is beszélünk?

    Ez az érintős dolog egy baromság.
    Azért használ az egész világ érintős okostelefont. Tényleg az, pedig lehetne gombost venni. Csak a kutya nem veszi 1000+ dollárért. Na pont ennyire baromság. Annak idején ugyanezt nyomattátok (ha nem is pontosan ti) az apple féle érintőstelefonnál. Aztán valahogy mégsem a gombok győztek, biztos az is véletlen.

    A világ legjobb autóit kihozták nélküle.
    Tényleg? A tesla model 3-ban úgy tudom van érintő kijelző. És szerintem az jelenleg a világ legjobb autója. Hogy mások szerint más? Hogy szerinted más? Akkor van objektíven világ legjobb autója? Ja hogy nincs? Hát akkor miről beszélünk kérem..

    A fejlődésnek jóval inkább a tartósságban, kisebb fenntartási költségekben, jobb szerelhetőségben kéne megmutatkoznia, és nem csippel szerelt első lámpában, csak hogy ne lehessen bontottat berakni egy kavicsfelverődés után.

    Értem. Ez nagyon jól hangzik. De mi köze van egy középkonzol helyén lévő tablethez mindehez?

    Az összes vezetési segédletet is kitiltanám a közutakról, amíg nem működnek tökéletesen. Lásd sávtartó automatika, ami képtelen egy sávelhúzást-útépítést lekövetni.

    Én is sok mindent kitiltanék, még jó hogy a világ nem így működik. Tudtad hogy az emberek sokkal több közlekedési balesetet okoznak mint a vezetési segédletek? Tiltsuk ki az ember által vezetett személygépkocsikat!

    Megint csak a szokásos felesleges mellébeszéd, tudjátok attól még nem lesz rossz az érintőkijelző mert nektek nem tetszik. :)

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák