Hirdetés

2019. augusztus 22., csütörtök

Hozzászólások

(#1) opr


opr
(addikt)

Nos... Kezdődik! :DDD
Azt hittem, több idő lesz, mire megjelenik az első fecske, aki nem csak beszél róla, hogy majd a jövőben bla-bla, hanem demo-zható termék is lesz a kezében. :Y

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#2) Cathfaern válasza opr (#1) üzenetére


Cathfaern
(nagyúr)
LOGOUT blog

Szerintem inkább az az érdekes a hírben, hogy az első aki nem azt mondja, hogy "persze lesz Mantle és az gyorsabb / szebb lesz", hanem lényegében azt mondják, hogy a játék csak új generációs API-val fog futni.

(#3) opr válasza Cathfaern (#2) üzenetére


opr
(addikt)

Igen, erre gondoltam én is, csak kicsit fáradt vagyok, nem bírtam rendesen leírni.
Szóval a "több idő lesz" rész arra értendő, hogy nem egy dx11-es játék, amibe dísznek beleraknak mantle support-ot is, csak hogy a marketingesnek legyen mit kinyögnie, hanem konkrétan arra építenek. :K

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#4) cacasz02


cacasz02
(aktív tag)

És ha eleve low level apira írják akkor még még lehet hogy jó is lessz (starswarm vs. Bf4)

(#5) nuke7


nuke7
(veterán)
LOGOUT blog

valsz. velem van a baj, ha a billboard tűz nekem valóságosabbnak tűnt ... :F :DDD

https://youtube.com/user/nuke7

(#6) lezso6 válasza nuke7 (#5) üzenetére


lezso6
(VARÁZSLÓ)
LOGOUT blog

Túl sokat játszol. ;]

Primitív kérdésre nincs helyes válasz.

(#7) Ribi válasza nuke7 (#5) üzenetére


Ribi
(nagyúr)

Nekem is ez tűnt fel, hogy a billboard tűz mintha "részletesebb" lenne, a hűde tűz olyan, mintha egy 1 centis tüzet nagyítottak volna csak fel. Mint a régi filmekben a makett házak összedőlése. Nagyon látszik, hogy kicsi van felnagyítva (az emberhez mérten). :K
Meg az alacsony költségvetésű filmeket idézi, ahol utólag odamásolták a tűzet, nagyon látszik, hogy semmihez sincs köze, csak úgy ott a tűz.

[ Szerkesztve ]

(#8) lezso6 válasza Ribi (#7) üzenetére


lezso6
(VARÁZSLÓ)
LOGOUT blog

Amúgy itt szerintem nem csak a kinézetről van szó, hanem magáról a fizikáról. A gagyi tűz mozgása nem valami realisztikus.

Primitív kérdésre nincs helyes válasz.

(#9) szabi24 válasza Ribi (#7) üzenetére


szabi24
(csendes tag)

Szerintem itt inkább a terjedése a lényeg, nem a kinézete, a billboardos verzióba úgy működik mintha a fal ott se lenne, a másikba meg beleütközik a falba, visszaverődik kitölti a teret ahogy azt tenné ha egy lángszóróval odapörkörkölnél. Írja is hogy folyadékszimulációval van megoldva, amit nagyon lassan számol egy mag ás jól párhuzamosítható. pld ha a sárkány "betüzel" egy félkör alakú folyosóba akkor így szépen leköveti a tűz mozgása, kitölti a Lyukakat, a billboardos verzió meg elakad az első kanyartörésnél. ugyanez az oszlopokkal teli csarnoknál, az első verzióba olyan lenne mintha ott se lennének az akadályok, így viszont ezeket figyelembe lehet venni a tűz terjedésénél.

(#10) Ribi válasza lezso6 (#8) üzenetére


Ribi
(nagyúr)

Attól még veszettül gagyin néz ki. Az első 2 tüzes jó, mert nincs mihez viszonyítani. Fizika jó, de legalább demo videoba ne így nézzen már ki. :U Mint 1970-ből a rámontírozott tüzek.

(#11) FollowTheORI


FollowTheORI
(nagyúr)

Ahhoz képest hogy mindenki mindig arról beszél hogy a konzolok így meg úgy milyen fasza, elég gyér amit produkálnak velük. Legalábbis a PC-hez képest. És még csak azt se látom hogy bármiben gyorsabbak lennének.

Steam/Origin/Uplay/PSN/XBOX: FollowTheORI / BF V Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#12) nyakdam


nyakdam
(aktív tag)

Végre lehet lesz fizika a játékokban?

Ez a tűz szimuláció szerintem elég jó. Gyújtsatok meg egy öngyújtót és nézzetek meg úgy melyik van közelebb a valósághoz.

(#13) 7time válasza FollowTheORI (#11) üzenetére


7time
(senior tag)

Igen mert egyelőre szinte minden gyártó régi játékmotort használ.

(#14) opr válasza 7time (#13) üzenetére


opr
(addikt)

Meg mert most még elméletben se gyorsabbak az újgenerációs konzolok egy alsó-középkategóriás pc-nél sem. Azért eddig amikor új konzolgeneráció volt, általában a hardware-speckók áll-leejtősek voltak, most meg egy 5 éves csúcspc kiröhögi őket elméleti számítási kapacitásban. Ok, hogy a konzoloknál ezt ki is lehet aknázni, pc-nél meg sok erőforrás elmegy másra, de akkor is. Sajnos ez ilyen.
Cserébe jó hír, hogy eddig a konzolok a megjelenésük után pár évvel kezdték el kifejteni a pozitív hatásukat a pc-piacra, most pedig ez gyakorlatilag azonnali volt. Annyi, hogy most nem hardware, hanem software téren jelentkezik ez.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#15) Hiftu


Hiftu
(senior tag)

Miért lett a deep down video fejlécére kiírva, hogy TRUE-HD? :DDD

Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver

(#16) Jack@l válasza Hiftu (#15) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Leírom az 50. ilyen cikk mantráját: jajj neked pc játékos, ha nem lépsz az amd és a konzolok útjára. Az a baj még 50 cikk után se lesz igaz...
UI: sok sikert az eladásokhoz a capcomnak, ha csak mantlira adják ki a játékukat :)

[ Szerkesztve ]

(#17) Cathfaern válasza Jack@l (#16) üzenetére


Cathfaern
(nagyúr)
LOGOUT blog

Nem csak mantle-re adják ki. El kéne olvasni a cikket :U

(#18) Jack@l válasza Cathfaern (#17) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Pedig akkor nem kellene szenvedniük a pc-re való butítással... Játékosok is ultimate élményt kapnának, meg hasonlók.

(#19) opr válasza Jack@l (#18) üzenetére


opr
(addikt)

Akkor idéznék Cathfaern kollegától, ha nem probléma. Biztos az a baj, hogy olyan régen írt ide, hogy már elfelejtetted, mit írt. Legalábbis hogy is mondjam, szeretek az embereknek egynél több esélyt adni, így feltételezem, hogy nem olvastad el a cikket. Ha nem ezt feltételezem, akkor azt kéne, hogy nem értetted meg, de az elég súlyos lenne, mert rövid is, meg egyszerű is, tehát feltételezem inkább,hogy nem olvastad. De sok a rizsa, szóval az idézet:

"Nem csak mantle-re adják ki. El kéne olvasni a cikket :U"

:DDD

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#20) Jack@l válasza opr (#19) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Az első pr bullshit mondatnál skippelem mostanában a cikkeket, sorry :S

(#21) opr válasza Jack@l (#20) üzenetére


opr
(addikt)

Tehát hozzászólsz valamihez, amiről (bevallottan) fingod nincs, ráadásul okoskodva, jólmegaszondom módszerrel?
Érdekes hozzállás, de értem, innentől kezdve produktummal kecsegtető párbeszéd esete nem áll fenn.

Illetve köszönöm, hogy szóltál, mostmár tudni fogom, hogy nem kell reagálni a hozzászólásaidra, hiszen bevallottan nem tudod és nem is akarod tudni, hogy mihez szólsz hozzá, csak trollkodsz. :) :R

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#22) Jack@l válasza opr (#21) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Ezt ennyiből szűrted le? :) Valami orákulum lehetsz (kb annyira mint én "troll")
Adott egy füst/rtűz szimuláció, csak úgy magában ps4-en, semmi felbontás vagy fps nincs kiiratva, látszólag egy kicsit is komplexebb videóban is szaggat. Erre beharangozzák hogy ez nem fog így menni pc-n sima apival mert .- ez itt a bullshitzt helye -.
Miközben pc-n már 2010-ben volt ilyen demó, rendes fizikával:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwoJ-upjeKo

[ Szerkesztve ]

(#23) 7time válasza Jack@l (#22) üzenetére


7time
(senior tag)

Ha nem látod mennyivel komplexebb ez a demó a te általad linkelthez képest akkor nagyon sajnállak.

(#24) Jack@l válasza 7time (#23) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Nem látom, mond el légyszi mire figyeljek.

[ Szerkesztve ]

(#25) 7time válasza Jack@l (#24) üzenetére


7time
(senior tag)

Későn van már ehhez és túl jól ismerlek, úgy sem fog meggyőzni senki mert ami nem Nvidiáról szól az hülyeség szerinted.

(#26) Gainka válasza opr (#14) üzenetére


Gainka
(őstag)

Áll le ejtosek voltak.
Azert azt tegyuk hozza hogy akkoriban volt hova fejlődni, azert ez a grafika szepules lassul az idő folyamatával es szerintem igy is boven jo grafikát nyomatnak egy konzolon ha elképzeled egy 80-100centis tv-n 2-5 méterről.

[ Szerkesztve ]

(#27) Jack@l válasza 7time (#25) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Reggel remélem frissebb vagy, tényleg komolyan kérdeztem, mert érdekel te mit látsz jobbnak/többnek benne.

(#28) opr válasza Jack@l (#22) üzenetére


opr
(addikt)

- beírsz egy baromságot
- szólnak, hogy konkrétan benne van a cikkben, hogy baromság, amit írtál
- beírod még egyszer (még mindig ugyanakkora marhaság)
- szólnak, hogy olvasd el a cikket
- továbbra is kitartasz a baromság mellett, csak mellette még beböfögöd azt is, hogy a cikket nem vagy hajlandó elolvasni

Szóval nem, nem orákulum vagyok, csak veled ellentétben olvasok és értelmezek. ;)

Gainka: egyetértek, viszont itt én nem a grafika relatív fejlődési üteméről beszéltem, hanem magáról a hardware-ról. Ezelőtti konzolgenerációknál tényleg az volt, hogy a vas már alapból erősebb, mint egy elég komoly pc, most meg már a megjelenés pillanatában gyengébb, mint egy alsó-közepes pc. És ez baj, mert a fejlődés ütemét a konzolok diktálják sajnos egy ideje a játékok szempontjából.
De ne legyen igazam, majd meglátjuk mi sül ki belőle. :)

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#29) Gainka válasza opr (#28) üzenetére


Gainka
(őstag)

Legmodernebb megoldas gyengébb fejlettebb sok minden jelzo illik ra :) ügye most nyers eroben nem acelosak a konzolon szerintem ez sem baj hatha lesz idő a fejlesztőknek a tartalomra is nem csak a kétórás jatekidovel rendelkezo 50 gigás játékokra :D
Ramegyunk a softvere egy kicsit hogy ha mar ilyen okos dolgokat veszünk ki is használjuk :)) remelem.

(#30) SylverR


SylverR
(senior tag)

Megláttam a cikket, megörültem neki. Olvasom, nézem a videót. Felderülök, ó, végre lesznek jó játékok! Véget ér az nvidia-éra! Most már lassacskán a zöld és kék oldal (egyben) lassan befejezi majd a nyafogást az új konzolok miatt, mert majd rájönnek milyen jó lesz nekik is. Erre bejövök a fórumra, és olvasom ezeket a kommenteket... Most komolyan? :Y

Nem!

(#31) cskamacska


cskamacska
(addikt)

Egyből ez jutott eszembe a témáról. :)

Fire - as long as you're not directly touching it, it can't hurt you

A filmekben és játékokban a legjobb hőszigetelő a levegő. Meg a plot armor. :D

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#32) CARNIVAL


CARNIVAL
(csendes tag)

valaki tudja hol találom az angol nyelvű forrást a cikkről?

(#33) Zeratul válasza opr (#14) üzenetére


Zeratul
(addikt)

Opr: a konzolok mindig is gyengébbek voltak nyers számítási kapacitásra mint a középkategóriás PC-k. XBox P3 és GF3Ti500 szintű GPU amikor már PC DX10 kártyáknál tartott. Az XBox 360ban egy ati X800 szintű GPU volt. PS3 GPUja olyan szinten harmatgyenge volt már új korában is hogy a shader műveleteket a Cell-en kellet futtatni.

(#34) opr válasza Zeratul (#33) üzenetére


opr
(addikt)

Öööö, nem egészen. Amikor az első xbox piacra került, akkor tényleg egy gf3 volt benne, legalábbis annak a gpu-nak egy speckó változata, csakhogy abban az évben a pc-kben is az volt az abszolút csúcs. Ehhez jött még hozzá a hw direkt elérése. Iszonyatosan nagy előnyben volt a pc-ven szemben pár évig. Aztán persze szépen-lassan lemaradt, de ez elkerülhetetlen. Viszont ahhoz, hogy pc-n elérjük ugyanazt a látványvilágot, mint konzolon, kellett pár évnyi durván lendületes fejlődés.
Most pedig gyakorlatilag azonnal tudjuk pc-n ugyanazt a grafikát, sőt...
És nekem ezzel van a bajom. A konzolok eddig (legalábbis mikor megjelentek) a hardware-fejlődés motorjai voltak, nem a gátjai. :(
Most csak szotfveres fejlődést hoztak, igaz, az legalább annyira jelentős, de jobban örültem volna a kettőnek együtt. :)

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.