Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #3 üzenetére

    nem speciális fejhallgatók, elvégre elmondták hogy lecsatolhatod és felveheted a saját sztereo fülesed.

    az xbox one kontroller pedig szerintem csak egy kényszermegoldás, mivel a touch túl későn jön, addig meg nem akarták halasztani már a kiadást, pláne hogy a vive elvileg jön még év végén. Úgyhogy szerintem egy kis kereszt-reklámért cserébe kaptak xbox one kontrollereket, hogy legyen mivel kiadni a riftet, ne az legyen hogy még kontrollert sem adnak hozzá, leöntötték bullshit mázzal hogy ezzel a legjobb, aztán hogy ne legyen túl keserű a szájíz ezzel kapcsolatban, megpingelték hogy jön ám a touch is, nem kell félni. Csak később, és külön... Így a szemüveg is kijöhet Q1-ben, de nem gond ha a touch csak Q2-ben jön.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #14 üzenetére

    az a füles egy sztereo füles. Saját fülhallgatót is be lehet majd dugni felteszem valahova, ahova ezt is. Kétlem hogy kihagynák azt a ziccert, hogy ezzel a sztereo fülessel megkapod a vr hangzást, míg a saját félmilliós sztereo füleseddel nem kaphatod, csak mert nem (szoftveresen tökmindegy melyikre küldöd ki)

    Ők maguk jelentették be, hogy ha valaki nem akarja használni a gyárit, használja a sajátját. Igen nagy átvágás lenne, ha nem kapnák meg ugyanazt a hatást, és ezt nem jelentenék be. Sokan nyíltan elmondták már fél, háromnegyed éve is, hogy ők a saját fülesükkel akarják átélni ezt a virtuális térhangzást (amire amúgy alapvetően a RealSpace3D-t használják, ami tökéletesen jól szól normál fülessel. Nem gyártanak hozzá saját fülest.

    schawo: épp még lehetne annyiból, ha több hangszórója lenne, mint az 5.1-es füleseknek, de itt még erről sincs szó. Sima sztereo füles.

    #17: "nem biztos hogy jobb lesz". Hát egyrészt térhangzásként lehet hogy nem lesz egészen olyan a karakterisztika (annyira pontos a pozíció) de hangzásdinamikában, mélyekben, tisztaságban, zajszigetelésben, stb elhiheted hogy az ATH M50-esem jobban fog teljesíteni mint ez. És az enyém még csak egy középszintű füles, akik 4-500 dolcsis fülesekkel használják majd, nekik magyarázhatod hogy ez a 400 dolláros szemüveggel együtt adott füles jobb hangzást nyújt :) Szóval én csak maradnék annyiban, hogy szól annyival jobban a fülesem, hogy azt akarjam használni.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz schawo #18 üzenetére

    egyetértek. Még ha az sdk-t úgy is alakítják, hogy a kis tappancs karakterisztikáját jobban figyelembe vegyék, ezzel max némileg pontosabb hangzást lehet elérni (de a fül, pláne az átlag emberek füle úgysem tizedfokra pontosan hallja az irányt), minden más téren csúnyán el fogja kenni egy normális, minőségi füles. Ez a RealSpace3DAudio, ami a riftben van használva a nyilatkozatok szerint, bőven elég pontos és jó megoldást nyújtott a jelenlegi fülesemmel is (van letölthető demó). Ugyanakkor a hangszigeteléstől a hangok tisztaságáig vagy a mély-közép-magas egyensúlyáig, össze nem lehet hasonlítani az Audio Technica fülesemet egy olcsóbb vacakkal. És az én fülesem még "csak" egy 40-50k körüli szint, ennél jóval jobbak is vannak. De már ez is az a szint, hogy akik próbálták (és olcsóbbakhoz vannak szokva), egyből hallották hogy nem ugyanaz a kategória.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Bandi995 #20 üzenetére

    levehető az a füles. elmondták az előadáson.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Fred23 #22 üzenetére

    tégy úgy, én nem gondolom hogy különösebben vagy-vagy alapon kellene ennek működnie. Emberektől azt kapom, amit a játékoktól nem, és ugyanez fordítva. Mindkettőnek megvan a maga helye és célja.

    én akár a könyveknél vagy filmeknél, a játékoknál is a kapott élményt és elmélyedést szeretem, amikor belecsobbanok egy könyv világába pl és átélem aztokat az izgalmakat, amiket a főhős. Most már játékokban is lehet még egy fokkal jobban át tudom élni ezeket a pillanatokat. Szerintem egészen új szintre tudja emelni a történetmesélést. Ami szerintem mindenképp jó, és a futás nem helyettesíti :)

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #30 üzenetére

    és persze mindezt más területeken való áldozatokkal érik csak el. Köszi, nem. Ha csak annyira lesz szar mint a realspace3daudio esetén, nekem marad a minőségi füles minőségi anyagokból és minőségi hangzással, max picit kevésbé pontos irányhallással.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz schawo #34 üzenetére

    Nekem erről már csak ez ugrott be :)

    Abu: az a baj, hogy az a füles olyan szinten kevéssé tartja a füleden magát fix helyen, hogy kétszer nem lehet ugyanúgy felvenni. Márpedig ha a fejeden más szögben áll a füles rész, már többet vesztesz mint mindenféle hiperszuper marketing "erre készült" driver résszel. Arról nem is beszélve, milyen szinten 1: nem fér el benne normális minőségű és méretű driver, 2: nem tartja kinn a környezet hangjait...

    Ez egész egyszerűen túl sokat mozog és túl ingatag ahhoz, hogy mindig ugyanúgy legyen a füleden. Márpedig ez többet változtat a karakterisztikán meg a hallott irányokon, mint bármi más.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz sz.balazs.95 #37 üzenetére

    Illetve fent elhangzott egy olyan abutól, hogy "A fejhallgatóra nagy szükség van ahhoz, hogy ne hányd el magad."
    Ehhez képest milyen vígan megvan a Vive is füles nélkül, nem hányták le egymást a felhasználók. De még a sok dk2 user sem. Persze az immersion-ben segít, de nem gondolnám hogy valós térhangzás nélkül hányás, térhangzással nirvana következik.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz mrhitoshi #40 üzenetére

    haptikus visszajelzés van, ha hozzáérsz valamihez. Tehát rezeg.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz schawo #53 üzenetére

    a cardboard-nál az is fontos, hogy a két kis lencse hogy van betéve. Elsőnek nekem is fura volt, nem volt igazán jó a hatás, de megfordítottam a lencséket és mindjárt volt térhatás :) Persze nem drámai, de nem is drámai távokra voltak egymástól a programbeli objektumok.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #58 üzenetére

    "Tesco gazdaságos kinézet mellett sokkal jobban szólt, mint egy tényleg durva gaming kinézetű A4-tech."

    Mert gondolom abban egyetértünk, hogy a Logitech-be nagyobb ár mellett minőségibb drivert tettek, míg az A4Tech-nél csak flancosabb házat kapott. Viszont mi arról beszélünk, hogy egy Beyerdynamic vagy Audio Technika füles esetén már így is durván minőségi driver van a fülesekben, az ember el is várja, amikor ezeknek a füleseknek az ára 100-150 dollárnál nyit, amilyen minőséget NEM fognak a kb 400 dolcsis riftbe tenni. Tehát a driver a fülesemben jobb minőségű lesz mint amit a rifthez adnak, mindkettő sima stereo 2.0, nincs semmi zsonglőrködés, és elnézve a rift fülesének szabad járását, még csak arra sem mehettek hogy azért jó a térérzet, mert mindig ugyanúgy lenne a fejeden, mert a rift fülese aztán nem fog mindig ugyanúgy a fülünkre kerülni (meg lehet nézni a fotókat, kinek előrébb, kinek hátrébb volt a fülén, stb). Szóval a füles fülön elfoglalt pozíciójában sincs mágia. Ha annyira fontos lenne a fix pozíció, akkor legalább egy teljes fület elfoglaló tappancsot tettek volna rá, de itt még az sem történt. Akkor pedig én amellett vagyok hogy a jobb minőségű driver ugyanazt a forrást jobb minőségben fogja előállítani.

    "A Valve nem szentelt figyelmet a hangra... különben rossz esetben elhányhatod magad"

    Ehhez képest senki sem volt rosszul a Vive esetén, és ennek sok cikket is szenteltek, és ők maguk sem tudták eléggé kihangsúlyozni hogy náluk nincs rosszullét. Sőt, mindenki mondta hogy még a riftnél (crescent bay) is jobb (persze azóta a rift is még tovább javult). Szóval a rosszullét már szerintem messze nem az a kategória, ami problémát okozna (saccra 0.1 és 0.01% körüli embernél okoz problémát, ennél pedig többen vannak akiknek a szeme problémái miatt eleve nem térhatás a térhatás). Szóval az immersion faktorba persze erősen beleszól, élethűbb ha térben is onnan hallod a hangot (és nem csak sima sztereo-ban jobbról vagy balról, hisz nem arról van szó hogy jobbról hallod a bal oldalon lévő dolgokat, hanem hogy nem kicsit előrébb vagy fentebb, mint amúgy hallanád térbeli hangzással), de ennyi. Nem gondolnám hogy attól lesz valaki rosszul, ha jobbról hallja a dolgot, nem jobbről és fentről.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák