Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz Male #72 üzenetére

    illetve csak annyit nyersz, ami erőforrás szabadon marad a CPU-ban.

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Male #72 üzenetére

    JPEG-ből kell DXT3-ba kódolni a Rage esetében. Ezt a dedikált kódolók nem támogatják. Azok DXT1-be tudnak kódolni, de az nem jó.
    A PCI Expressen a dGPU-val való átkódolás során is át kell nyomni a textúrákat. Mint írtam az adatot vissza kell írni a rendszermemóriába. Ez sem segít a procis kódhoz képest. Ezért írtam, hogy csak akkor van értelme, ha nincs meg a procierő a rendszerben. Ezért jobb opció az IGP, mert ezzel viszont a dGPU-t a számítások szempontjából felszabadítod, s emellett a procit is. Egyelőre a szoftveres implementálása a megatextúrázásnak eléggé nehézkes. A hardveres implementációk felé kell haladni, ezt Carmack meg is lépte azzal, hogy jelezte a Twitteren, hogy a Doom 4-et a PRT-re építi.
    Később ez még jobb lesz az NV és az AMD platformterveivel (akkorra talán lesz egy szabványosan elfogadott hardveres implementáció is erre). Mindkét cég APU-ra építi a rendszereket, és a dGPU-k az APU-k kiegészítései lesznek. A VRAM szimplán egy gyorsítótárként szolgál. Persze ennek a hátránya, hogy a GeForce csak NV, míg a Radeon csak AMD APU-val fog így működni. Ettől függetlenül az a tudás, amit így kap a teljes rendszer megéri.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák