Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowbull

    addikt

    válasz elmo #43 üzenetére

    Tévedni méltóztatol. Az autóknál a kigyulladásra való hajlam jelentősen növekszik az életkorral, és ennek több oka is van:
    - az alkatrészek, elektromos csatlakozások, kötőelemek, tömítések, csövek, szigetelések anyaga öregszik. Ez egy egyszerű fizikai jelenség. Sokkal nagyobb a valószínűsége egy rövidzárlatnak, bármilyen tömítetlenségnek, törésnek, stb.
    - minél idősebb egy autó, annál nagyobb a valószínűsége hogy nem szakszerűen szerelték vagy tartották karban, egyre gyakoribbak a barkács megoldások, a módosítások, a kontár szerelések. Ezek mind növelik a tűzveszélyt.
    - minél idősebb az autó, annál többet futott, annál jobban el van kopva, egyre nagyobb a valószínűsége valami fatális hibának.

    Na ezért nem lehet csak úgy egymás mellé tenni a Teslákat meg mindenki mást. Eleve Magyarországon az autók átlagéletkora majdnem 15 év, de Németországban is 10 év, az USAban is 12. A Tesláké mennyi, 2?

    Nagyon nem mindegy hogy egy 12 éves vagy 2 éves átlagéletkorú járműállományt hasonlítgatunk össze. De ezt tudja a Tesla is egyszerűen csak ferditenek.

    [ Szerkesztve ]

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Új hozzászólás Aktív témák