- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- Philips LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
Ez erosen egydimenzios nezopont. Sem a Model 3 sem a Model Y nincs maximumra jaratva, az S/X az amire komoly varakozas van, de az is csak Europaban, mert nem sikerult meg idehozni az ujat.
Es persze Szájberizé, amit nem is gyartanak, ugyhogy arrol fogalmunk sincs mennyi ra a valos igeny.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #38 üzenetére
Kit érdekel hogy itt ki ért velem egyet? Egy jelenségről beszélek, aminek a része vagy. Ráadásul nem is túl eredeti, mert az elsővel a fajtádból 2006 körül találkoztam. Azóta még több tucattal, a jelenségről meg már többen több helyen beszéltek, vagy írták cikket.
A beidézett "statisztika" pedig olyan jófajta Tesla-ferdítés, le is írtam miért.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
Tévedni méltóztatol. Az autóknál a kigyulladásra való hajlam jelentősen növekszik az életkorral, és ennek több oka is van:
- az alkatrészek, elektromos csatlakozások, kötőelemek, tömítések, csövek, szigetelések anyaga öregszik. Ez egy egyszerű fizikai jelenség. Sokkal nagyobb a valószínűsége egy rövidzárlatnak, bármilyen tömítetlenségnek, törésnek, stb.
- minél idősebb egy autó, annál nagyobb a valószínűsége hogy nem szakszerűen szerelték vagy tartották karban, egyre gyakoribbak a barkács megoldások, a módosítások, a kontár szerelések. Ezek mind növelik a tűzveszélyt.
- minél idősebb az autó, annál többet futott, annál jobban el van kopva, egyre nagyobb a valószínűsége valami fatális hibának.Na ezért nem lehet csak úgy egymás mellé tenni a Teslákat meg mindenki mást. Eleve Magyarországon az autók átlagéletkora majdnem 15 év, de Németországban is 10 év, az USAban is 12. A Tesláké mennyi, 2?
Nagyon nem mindegy hogy egy 12 éves vagy 2 éves átlagéletkorú járműállományt hasonlítgatunk össze. De ezt tudja a Tesla is egyszerűen csak ferditenek.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz noPublicFG #52 üzenetére
1. Oké, az egy.
2. Vannak olcsóbb EVk, nem is egy.
3. Ez egy értelmetlen mutató. És snszosan ebben is vannak jobbak.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Főzőcskés topic
- Fujifilm X
- Autós topik
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Hardcore café
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care