- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Azért azt nézd meg, hogy mennyire ment a para az elején, hogy majd 2-3 év után akkut kell cserélni. Aztán hogy majd 5-6 év után. Aztán igazából 10 éve vannak tömeggyártásban EV-k, és olyan tömegesen nem nagyon kell cserélgetni az akkukat (kivéve talán az első generációs Leaf-ek, ahol nem volt jól megtervezve). Szóval ez gyaníthatóan nem akkora nehézség, mint gondolnák sokan, csak még nincs precedens, ezért mindenki azt fantáziál, amit szeretne róla. Valószínű, hogy előbb fog szétesni fizikailag az autó, mint hogy az akkuhoz kellene nagyon nyúlni.
De még a csökkent hatótávú autókat is le lehet passzolni majd második autónak, vagy városi rohangászósnak, vagy újrahasznosítod az akkut, mert otthoni energiatárolásba vagy hasonló helyekre még megveszik simán majd, és nem olyan sok pénzért van egy szinte új autód.Az meg hogy mondjuk 30 év még az ICE kihalása nem úgy néz azért ki ugye, hogy 30 évig még a jelenlegi helyzet van, aztán hopp, eltűnnek, hanem mondjuk 10-15 év múlva fele ennyi lesz már csak az utakon, aztán 20 év múlva már negyed ennyi talán, és így tovább. Egy idő után ez magával hozza, hogy nem nagyon fogja megérni benzinkutakat fenntartani, ami magával vonja, hogy kevesebben tudnak majd kényelmesen ICE-t használni, és így tovább.
Az a 20 ezer alatti ár már kezd amúgy egész használható lenni, ha megnézed például ott nálatok egy Suzuki Ignis kb 14 ezerről indul, egy Swift 15 ezerről, és az a fapados változat mindkettőből. Ha mondjuk 18-20 körül kapsz egy Renault 5-öt, akkor azért ez már befogható különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OLED TV topic
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nintendo Switch
- Linux kezdőknek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...