Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz #16820480 #30 üzenetére

    A szabályozás jelenleg csak serkenti elősegíti az EV piaci térnyerését, de van egy határ anyagilag ahol ez megtorpan bármit is csinálunk. Ráadásul a szabályozás nem óhajtja kinyírni egyik ország autóiparát nem főleg nem a német. A zöldítés még továbbra is csak egy látszattevékenység, ami sajnos szinte semmilyen formában nem hat ki a klímaváltozásra. Max. majd 100év múlva, akkor már nagyon késő lesz.
    A Spring már itt van 18e és ez már a nagyon necces kategória szerinte, Fiat 500e is épphogy 20 alatt van, de azzal se mész nagy távot. Ezek mind 2. autók lesznek bevásárolni, nem a pedig valami ami a használt piacon jól fog menni.
    A jelenlegi EV-kel az is probléma, hogy az aksi élettartam kérdéses, egy 10éves EV-ben mennyi marad még? És ez gátolni fogja a terjedést, mert a használt piacon kevésbé lesz népszerű. És ugye még semmilyen terv nincs, hogy az ICE-k a használt piacról kikerüljenek, szóval max. természetes kihalás, ami lesz vagy 30év.

Új hozzászólás Aktív témák