Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz totyax #110 üzenetére

    "az AMD [1] valamiért [2] egyesíteni akarja a GPU-t meg a CPU-t"

    Ad 1, csak az AMD!?
    Ad 2, tényleg itt tartasz még csak?

    :U

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz totyax #110 üzenetére

    A megatextúrázásnak önmagában ez nem előnye, hanem az ezzel leképezhető technológiáknak az előnye, mint például a Ptex. A megatextúrázás önmagában azt adja, hogy a játék során soha nem találkozok olyan felülettel, melyet már láttál, mert az egész textúra egyedi.

    Nem csak az AMD akar integrálni. Mindenki. Ez nagyon fontos. Ez főleg azért van, mert a processzorok oldaláról a skálázhatóság problémákba ütközik, és egyre nagyobb szerepet kap, hogy a lapka pJ/FLOP aránya legyen egyre kisebb.
    Az AMD számára a VGA egy fontos piac. Még ma is fejlesztenek új GPU-kat. Nem szeretnék ők ezt feladni, de nyilván mint cég nem mehetnek el a piac igényei mellett. Ha nem akar VGA-t a piac, akkor nem kapnak. Ennyi. Ezt mindenki így gondolja még az NV is. Ők is értékelik a VGA-t, de ha a piacnak nem kell, akkor ott lesz a Maxwell APU, integrált ARM Denver processzormagokkal.
    Konzol eddig is volt. A jövőben is lesz. Ettől még a PC-s játékpiac megmarad.

    Szubjektíven meghozni, hogy egy kód legyen final felelőtlenség. Objektív alapokra kell ezt helyezni rengeteg teszteléssel. Természetesen manapság nem lehet elvárni, hogy minden hibátlan legyen, de az erősen jelzésértékű, ha maga a fejlesztő sem adja rá a final státuszt.

    Igazából az ARB_vertex_buffer_object hiányával sem kellene visszatérni, amikor ott van a driverben. De nem hiszem, hogy fel lehetne róni, mert alpha a kód. Számítani kell, hogy bajok lesznek. Majd a final ...

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák