- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Technikailag igaza van. Azt nem mondanám, hogy a GPU egy hulladék, de ha mondjuk nem rakják ki a fejlesztők az SPE-kre a dynamic branchingot, akkor szar lesz a teljesítmény. Ez a PS3 fő problémája, amire nagyon kell figyelni.
Van hasonló gondja persze az Xbox 360-nak is. A fő fegyvere a Xenosnak az EDRAM, ami 10 MB-os, és marhagyors 256 GB/s-os tempóra képes. Ez nagyon gyorssá teszi az AA-t, ami kedvező a fejlesztőknek. Egyedüli gond a kapacitás, mert deferred render esetén egy 720p-s képkocka 2xAA-val már 14 MB a color és a depth targetekkel. Ilyenkor a fejlesztők tilingot alkalmaznak, vagyis szeletekre osztják a képet. Ez egyszerűnek hangzik, de néha tiszta szopás. SSAO-nál ugye a mélységpufferre kell alapozni, de maga az eljárás eleve túl költséges, így trükköznek a fejlesztők. Kevés mintát vesznek és összemossák az eredményt a felbontás felén. Ez persze egy új render targetet követel, ami nem lehetséges. Erre a megoldás, hogy a back buffer tartalmát használják fel a mélységinfók kinyerésére, ami szar dolog, mert az effekt az előző képkockáról lesz számolva, viszont gyors, és alig észrevehető.
Minden konzolnak megvan a maga nyűgje, de tény, hogy az Xbox 360 felépítése egy multiplatform címnél jóval kedvezőbb. Kevesebb problémát kell leküzdeni. Exkluzív címnél persze ez nem lényeges, mert eleve úgy tervezik az egészet, hogy a konzol képességeihez illeszkedjen.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210