- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
mindegyik motor eszi az olajat, lehetetlen ellene tenni. két dolog szokott előfordulni:
1. két szerviz között csak a max-min különbsége fogy el, ezért nem foglalkoznak vele. ilyenkor eszi, csak tesznek rá.
2. valami más pótolja a hiányzó olajat. ilyenkor sürgősen szerelőhöz kell vinni, mert folyamatosan romlik a kenése."Amugy nem ertem, ha belefer a keretbe a focus, miert nyomatjatok az astra-kat, ket kulon vilag.": pont ezért.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nemlehet
őstag
Ez az opelfétis olyan mint aki csak a Sony-Samu-LG-iPhone-ban tud gondolkodni. Ezt ismeri, ez számára az "olcsó" autó. Tényleg vannak jutányos, jól felszerelt strapabíró modelljeik, de közel sem mindegyik és még típuson belül is elég nagy a szórás. Nálunk a cégnél asszem 2013-as astra-k vannak illetve insignia-k a vezetőknek és valamelyiket állandóan szervízbe hordják a többivel meg semmi gond sincs, pedig kapnak gyakran heti 1500-2000 km-t.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
bambano
titán
1999-ben gyártott, 1.6-os benzines g astra. céges autóként kezdte, mikor eljöttem a cégtől, megvettem. Jártam vele egy darabig, majd lepasszoltam az asszonynak, azóta ő jár vele. 16 éves elmúlt, rendesen szervizelt autó. Eddig egyszer állt meg a kuplung főmunkahenger miatt, aminek kuplungcsere lett a vége (asszonypilóta városban szindróma), meg egyszer sikerült valahogy (én se értem, hogy) ledarálni az egyik féltengelyt. Ezen kívül semmi gondot nem okozott nekünk, csak kopófogyó baja volt, meg olyan, amit mi csináltunk.
azóta is megy. csak a benzinbeöntő környékén rozsdál, mert az típushiba, egyébként nincs egy gramm rozsda se rajta. ennyire olcsón fenntartható autóm nem volt előtte se, utána se. ehhez még jön az is, hogy amikor gyereket meg nagyit fuvaroztam vele nyaralni, tehát nem fittipaldi módon mentem, 5 literből megvolt.
miért ne ajánlanék egy ilyen autót? nekem azóta volt egy fóccvágenem (szintén céges autó), az is kétszer volt: először meg utoljára. Most egy 12 éves c vectrával járok, ezzel se volt túl sok baj. Ennek ugyan a futóműje kényesebb, de hogy azért, mert rosszabb, vagy azért, mert olyan helyeken járok vele úgy, ahogy, azt nem tudom. ebbe is beleülhetne bárki, nem csalódna benne.
más fóccvágen is volt a rokonságban, de kikezeltük.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-