- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg lehet oldani persze, de nagyon bonyolult a probléma. Maga a Chill egy nyolc éves fejlesztés. Kb. 6 éves volt, amikor az AMD beépítette, tehát nagyjából ennyi idő kell a megvalósításához.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lord Myn
senior tag
Szerintem workaroundként be tudod fixálni RivaTunerben az FPS-t és akkor a kártya is nagyon visszafogja az órajeleket. Legalábbis nekem a 2070-esen így működik, van nem egy olyan kevésbé erőforrás-igényes játék, ahol full passzívan fut a VGA, az órajelek meg 1000-1200 (GPU) és 10000 (VRAM) környékén mennek. Pedig nem is fixálom az fps-t Rivában, csak egyszerűen 60hz/v-sync on.
(#18) pokmky: Hányadik generációs intel? Nekem a mh-i gépem 6. gen-es (Intel HD 520-as iVGA).
[ Szerkesztve ]
"War does not determine who is right - only who is left."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Arra is használható, de nem arra való. Arra inkább az FRTC van a Radeon Software-be beépítve. Az nem variálja át a parancslistát, hanem szimplán fixálja a frame rate-et. Ezt egyébként eléggé egyszerű lenne belerakni a driverbe, hiszen tényleg nem egy Chill bonyolultságú dolog. A probléma vele az, hogy miképpen fixált a sebességet, és itt vannak olyan tényezők, amelyekkel az NVIDIA valószínűleg nem akar törődni, mert túl bonyolult lenne egy valóban mindig működő megoldás. Az AMD például az órajelszinttel játszik, amikor fix képkockasebességre dolgozik az FRTC, csak ezt nagyon egyszerű megcsinálni egy olyan hardverrel, aminek az órajelváltása gyors. Az NV erre em tud játszani, mert túl lassan váltanak órajelet. Nekik inkább az RTSS-féle megoldás lenne a jó, de azzal az a gondjuk, hogy egy frame-nyi lagot ad hozzá a számításhoz, emiatt nem akarnak ilyen módszert. Korábban az AMD is kritizálta ezt, és kifejtették, hogy azért választottak más megoldást, mert az nem valós funkció, ha plusz laggal csinálod meg. Ez 3rd party szinten lehet, hogy realitás, de driveren belül nagyon amatőr lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- További aktív témák...