- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
Bár nekem szólt, de azért válaszolok én is.
Nagyon nem mindegy a viewport "nagysága", ha egy részletes modellel dolgozol. Egyáltalán nem mindegy hányszor kell a nagyítással/igazítással szenvedned. És, hogy mennyire látod "egyben" a modellt, és az idő mekkora hányadában csak a részleteit.
Bár mivel "viewport"-ot írtál, ezért gondolom van rálátásod erre a dologra. Akkor viszont nem értem, hogy ez miért kérdés?
Persze mindent meg lehet oldani, de jobb ha nem kell.
A pixelesről vektorosra dolog pedig tényleg nagyon jó lenne.