Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz gt87 #4 üzenetére

    Kiválóan alkalmas a jelenlegi iOS paletta érdemi videós munkára a körömhegynyi lencséje ellenére, főleg hajnaltól alkonyatig. Esti fényeknél tekintélyes mennyiségű a zaj a sötét részeken. Ez a zaj kellemetlen természetű, vibrál tőle a kép, és nincs érdemi in camera zajszűrés, mint pl. mcpro24fps-en Androidon, de az is csak pár kiváltságos telefonnal működik jól, pl. Sony-k. Nekem 5 kamerám is van, Canon EOS M-től Blackmagicen át Pana G5H-ig terjed a paletta, de amikor az i13 Pro Maxet vittem a Busójárásra, nem kellett csalódnom. Stabil fókusz, szinte tökéletes stabilizáció (gimbal nélkül, lépésben is), kiváló képminőség. És le van a gond, nem kell állítgatni, mint a kamerákat. Persze teljesen manuális módban kameráztam Mavis appal (de autofókusszal), de számomra lényegesen egyszerűbb és intuitívabb, mint egy kamera menürendszere.

    Mondjuk a G5H is tudja ugyanezeket, picit gyengébb a szenzorstabi (bár a nagy tömege miatt egyeseknek könnyebb remegésmentesen megtartani) és bizonytalanabb a fókusz, cserébe élethűbb, kellemesebb a kép, és ott vannak az optikai tulajdonságok, szabadabban variálható látószög, több fény, bokeh. De egy kezdőnek egy jobb iPhone maga a kánaán. Sajnos a túlélesítés még mindig kikapcsolhatatlan (Androidon már nem), de a jelenlegi szérián nem zavaró. Azt mondom, nincs filozófiai különbség csúcstelefon és közepesebb konzumer kamera közt, amit kiválóan mutat, hogy Park Chan-Wook (Oldboy) nemrég rendezett egy misztikus kosztümös rövidfilmet iPhone 13 Próval. A linken a teljes film. Nem, nem Netflix/Hollywood minőség, de nincs is túl messze. Az első iPhone-nal forgatott nagyjátékfilm, a Tangerine ehhez képest még igen amatőr, igaz, az 2015-ös.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák