Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Aprósólyom #1 üzenetére

    Igen, manapság ennyiért majdnem ugyanilyen paraméterekkel rendelkező 27"-es QHD monitort kapni, nem is budget gyártótól(pl ASUS, LG, de az AOC-tól magától is)... Az egyetlen, amiben azok tipikusan gyengébbek, az a frekvencia - ott inkább a 144Hz a jellemző. Illetve IPS helyett a VA panel, de az inkább egyéni preferencia kérdése, nem lehet objektívan kijelenteni hogy a VA és az IPS közül valamelyik egyértelműen jobb lenne a másikhoz képest.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Aprósólyom #15 üzenetére

    A 240-esen úgy képzeld el, hogy 80-90 fps-ig OK, akár ugrálhatsz-lőhetsz is egyszerre. 60 körül még bőven magabiztos leszel sniperen, lehet camp-elgetni, alatta már az is idegesítően lassú. 30 fps-es cap-al meg hangosan nevetsz, hogy mi ez a szar, amikor megmozdítod az egeret, és az nem mozdul meg.

    Szóval natívan szinkron nélkül jó ízléssel ez a 80-90, a nagyon minimum meg az 50Fps.
    Szinkronnal sokkal gyengébben teljesít a panel, és jön még hozzá pluszban lag, úgy 120 a hard limit,
    ami még játszató, de ne akarj pörgős közelharcot vívni, mert megszo..tad

    Szerencsére akad pár olyan SP játék amik konzolból vagy ini-ből paraméterezhető motorral rendelkeznek.
    Ezeket meg lehet úgy hackelni, hogy legyen értelme 120Hz felett játszani, sőt lehet úgy járni, hogy maga az adott fegyver pontatlanságához vezető imbolygást, és a tömegből adódó késését lehet érezni. Vagy az AI-nak, fizikának lehet adni annyi ciklust, hogy egy profinak is legyen benne bőven izgalom, és lehet pl.: értelme golyók elől el-ugrálni, aminek van terjedési sebessége.

    Én natív 240Hz-re állítottam asztalon, és játékban és driverben is kikapcsoltam a V-sinc-et. Nem törik láthatóan a kép, mindegy hogy 240 alatt vagy fölött vagyok. Ha bekapcsolom játékban a V-sinc-et szebb, definiáltibb a kép forduláskor, de a +lag miatt meg mégis elmosódik, amíg nem szokik újra össze a kezed és a szemeddel.

    Olyan játékkal kell játszani ami megéri, és akkor nem érzed úgy hogy pazarltad az áramot, kellene hozzá az FPS limit. Nem szabad sz@r játékkal játszani!!! :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Aprósólyom #16 üzenetére

    Szerinted én hogy nyomtam? Nem tudom, minek nézel. : D 720p all low/off. R7 2700 @ 4 GHz + 16 GB DDR4-2933 + GTX 1080 Ti, és sírni tudtam volna...

    "hogy server gubanc lesz az,"

    Is. Meg engine is.

    "de egyenesen kötelezném a játékok készítőit az fps limitre"

    Szerencsére nem rajtad múlik...

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák