Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nkmedve

    őstag

    válasz andy19770128 #1115 üzenetére

    Ne keverd a Metro-t a BFV-el, ez nem egy kompetitív multis játék ahol 500-an lőnek rád egyszerre. Ez a játék leginkább a hangulatról szól, és ott rengeteget tudnak segíteni a fizikailag helyesen modellezett fények és árnyékok (persze nem mindenhol).

    Ha valakinek mindenképp csak az a lényeg hogy végigrohanjon a játékon és legyilkoljon egy halom ellenfelet akkor nyilván nem kell semmi ilyen spéci beállítást bekapcsolni. Elég egy Medium grafika 200+ FPS-el s hadd szóljon. De azért nem mindenki így játszik, főleg egy lassabb menetű, helyenként lopakodásra kihegyezett játékban (ilyen körülmények között pedig a játékélményhez is bőven hozzáadhat a látvány).

    Szerintem a BFV volt a legrosszabb dolog amivel az újabb technológiákat demozhatta az NV (az RT teljesen haszontalan egy ilyen gyors a játékban, a DLSS pedig mosottsz*rt csinál a képből), nem is tudom mit gondoltak. Inkább arra kellett volna rámenni, hogy a Metro jöjjön ki az RTX szériával egy időben, mivel ebben a játékban tényleg megmutatja a tech, hogy mit lehet belőle kihozni (és ez még csak a kezdet). Így van remény, hogy végre el lehet tüntetni a helyenként ultrafake-nek kinéző ambient lighting-ot. Pl. a Metro-ban is RT nélkül van csomó tárgy ami meg van világítva, miközben semmi fényforrás nincs a környéken (az ilyen dolgok eddig fel sem tűntek, mert teljesen megszoktuk őket, de most az RT-vel összevetve nagyon kilóg a lóláb szerintem).

    (#1119) snecy20 A 4K-val az a helyzet, hogy annyival magasabb a teljesítményigénye a FullHD-hez, de még a QHD-hez képest is, hogy ezt még mindig nem tudtuk megugrani rendesen (talán a 2080 Ti már alkalmas rá komolyabb kompromisszumok nélkül, de semmi más nem). Sajnos nagyon lelassult és megdrágult a gyártástech fejlődése, és ez az amiből a nagyobb teljesítményt lehetne kinyerni. Emlékszem amikor kijött a Pascal, az is a teljesítmény-növekedésének a nagy részet a 28-16nm közötti váltásnak köszönhette (azonos lapkaméret és fogyasztás mellett majdnem duplázott). Sajnos ilyen nagy ugrások a csíkszélességben már egyre ritkábban vannak és így nehéz megfelelő ütemben növelni a teljesítményt, miközben a monitorokba sokkal könnyebb még több pixelt belezsúfolni. A 7nm ha kiforrja magát talán segíthet kicsit abban, hogy a 4K még elérhetőbb legyen, meglátjuk mit hoz az elkövetkező év.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák